עושה שוק

בואו נפתח את זה: יש סיכוי מאוד גבוה שאני עוברת בקרוב לירושלים. על כל המשתמע מכך. כולל כל הירקות והפירות הטריים. הקיץ הזה, כל אבטיח מלמיליאן. מובן שאני לא אוכל לבקר במחנה יהודה עם העגלות שתכף תראו בפוסט הזה, כיוון שכל אחת מהן עשויה לסדר הרמות גבה במקרה הטוב ומטח עגבניות במקרה הרע (נו, אני מגזימה). אבל מה, הן ממש מגניבות. באנגלית קוראים להן shopping trolleys, ותודו שזה לא רק נראה יותר טוב אלא גם נשמע יותר טוב מעגלת שוק.

לפני שנה בערך פורסמה כתבה שטענה שהמיתון הוא שעתן הגדולה של עגלות השוק, כי כולם מעדיפים לקנות איפה שזול יותר. אבל מה, הביאו תמונות של עגלות מטולמנ'ס שעולות 700 שקל. אז אני אומרת, קודם כל, מה הקשר בין טולמנ'ס לשוק? כלומר ממתי האנשים שנכנסים לטולמנ'ס הולכים לשוק? או שהם קונים את זה מתנה לעוזרת?

וחוץ מזה, נכון שיפה זה יפה, אבל לא חייבים את הכי יקר, יש משהו באמצע בין לזה לבין המשבצות המיושנות. הנה, תראו:
*
*
*
*

מותג המתנות והתיקים הצרפתי derriere la porte. מחיר: 170 שקל באירופה, 230 שקל באוסטרליה. יש גם בסוהו בתל אביב, אבל שכחתי לכתוב לעצמי מה המחיר.
*
*
*
*

עגלה של המותג tayphoon נמכרת בכ-200 שקל. פשוטה ויפה.
*
*
*
*

עגלות Smile, המיוצרות בסין, נמכרות בארץ בשני אופנים: במשביר לצרכן תמורת 120 שקל, ובחנויות פרטיות תמורת כ-680 שקל, תחת המותג הספרדי רוסלר. זאת למרות ששתי העגלות מיוצרות באותו מפעל בדיוק – פשוט תחת שמות יצרן שונים. אגב, טווח המחירים של רוסלר באנגליה עומד על 59-79 ליש"ט. אם זה נראה ונשמע הזוי, אז הנה תראו – אפילו אני נפלתי בפח הזה.

אגב, לעגלות יש גם תיקים תואמים, שומרי קור, שמתאימים למוצרים קפואים – חידוש מעניין. 40 שקל במשביר.
*
*
*
*


המותג הפריזאי decodelire נמכר גם בניו יורק. יש לו כמה קווי תיקים, אבל רק לקו "לולה גלאמור" יש כמה עגלות קניות. לקו secret יש עגלה אחת מקסימה במידות 97X37X37 ס"מ.
*
*
*
*

כעולה משמה, החנות הבריטית Trendy Trolley מוקדשת כולה לעגלות קניות מעוצבות ומדליקות, שנמכרות במחיר 45 ליש"ט (210 שקל) ועוד 5 ליש"ט דמי משלוח. גובהן של העגלות 96 ס"מ, כשמתוך זה תא האחסון עצמו בגובה 61 ס"מ. אין פירוט לאיזה מותג שייכת כל עגלה, אבל המבחר רחב, וחלקו לקוח בוודאות מ-derriere la porte. יכול להיות שזה כמו הסיפור סמייל-רוסלר?

מה שעוד מעניין הוא שאת החנות הקימו עמליה (Amalia) בוקר ואנתוני ברטון, מבוורלי שבמזרח יורקשייר. אבל יכול להיות שהקשר הישראלי נמצא רק בראש שלי.
*
*
*
*

ולסיכום, עגלה של היצרן הסיני DOO-OH, שלמעשה עובד עם חברות שרוצות לשים את שם המותג שלהן על הסטוקים הסיניים. כפי שניתן לראות, החלק המגניב כאן הוא שהעגלה הופכת לכיסא נוח. מומלץ במיוחד לקיץ הישראלי. ואני מהמרת שתראו את זה כאן בקרוב, לאור המכרז הזה. למתקשים במתמטיקה: המחיר הסיטונאי הוא 50 שקל.
*
*
*
*

טוב עכשיו זה הסיכום הסופי – כמה פשוט ככה מסובך להשגה. הדבר היחיד שגיליתי על העגלה הזו, עם כפתור המעצור, הוא שהיא נמכרת ברשת E-mart בקוריאה, רשת של 110 סניפים. אז אם במקרה אתם במזרח הרחוק, דווחו מהשטח.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • קלקל  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 0:21

    א. העגלות מגניבות!
    ב. לצערי אנשים באים חופשי עם כאלה למחנה יהודה, ואכן עולים לכולם על הרגליים ומצופפים עוד יותר את המעברים. יש לי ממש שריטה בנעל מעגלה כזו.
    ג. עגלה פשוטה כזו עולה באגריפס בערך 70 ש"ח…
    ד. זו עם הכסא גאונית (במיוחד למקומות כמו פלאפל האחים לוי הידוע בפינת אגריפס והרחוב הפתוח שם מרגישים חוסר רציני במקומות ישיבה לפרק הזמן שלוקח לאכול מנה פלאפל (-: )

    • galithatan  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 10:55

      א. תודה.
      ב. אז מה עדיף, לקרוע את הידיים עם שקיות?
      ג. ללכת למחנה יהודה זה מספיק עממי בשבילי
      ד. אני אזכור את זה 🙂

  • תמי (pussycat)  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 1:01

    תתפלאי, הנסיכה גרה בנחלאות ועורכת קניות בשוק עם עגלה מעוצבת מהסוהו.
    את באמת עוברת לגור בירושלים? הכצעקת?

    אגב, איפה משיגים את ה tayphoon ?

    • galithatan  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 10:58

      אוקיי, אני שמחה שיש תקדים.
      כמעט כצעקתה (אני בשלבים אחרונים של השכנוע העצמי)

      חלק מהדגמים של טייפון יש בסוהו.

    • avizaz  ביום 27 בספטמבר 2012 בשעה 12:18

      אני חושבת שבכל הנוגע לתיקי עגלה אין המשנה אם הם אפנתיים או לא, הביטוי או בשמו המלא "תיק עגלה" יכול להיות מעט מסוגנן יותר אבל מכאן ועד תיקי עגלה של חברות ומותגי יוקרה, הגזמתם.

  • efyska  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 7:11

    יש לי אחת במכונית ואחת ליד הדלת, just in case מאוד אוהבת להסתובב עם העגלות האלו, רק שהגלגלים שלהן כל הזמן נשברים. בעיקר אם מדובר בעגלות פשוטות שקונים בשוק ב- 10 אירו.

    • galithatan  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 11:03

      לא שמעת את הביטוי מה שזול עולה ביוקר?
      זה מה שקורה למי שהולך על הפשוט…
      אבל אהבתי את זה שיש לך שתיים. יש מקצוע כזה, מתקין גלגלים?

  • chellig  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 7:23

    אני מחבבת את הענקית המשובצת השרועה בבאגז' שלי…למרות שהחתול המציץ כאן פשןו מקסים 🙂

    • galithatan  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 11:05

      החתול מותק לגמרי, בשתי הוורסיות.
      בעניין המשובצת, לשותפה שלי לשעבר היתה כזו. התובנה שלי: היא יפה רק כשהיא חדשה.

  • ג'וליאנה  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 8:29

    שוק מחנה יהודה הוא התרפיה אחת לשבועיים שלי. ויש לי עגלה פרחונית ורודה וחמודה שקניתי בסופר והיא עלתה כלום כסף ומושכת תשומת לב (חיובית).
    את באמת עוברת לירושלים?

    • galithatan  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 11:05

      יש יום עדיף לביקור שם?

      ואת מעודדת אותי עם עניין הצבעוניות.

      ירושלים – כפי הנראה כן (עדיין עסוקה בשכנועים עצמיים).

  • ג'וליאנה  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 11:21

    זו חוויה מיוחדת לגור בירושלים.אני אהבתי את התקופה ההיא.
    אני בדרך כלל באה בימי חמישי שאלה ימים לא עדיפים מבחינת הדוחק. אני חשובת שיום שלישי אידאלי אבל לא יצא לי הרבה לבקר שם אז.
    ביום ראשון אחה"צ חלק מהדוכנים סוגרים.

  • shlomiyosef  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 15:42

    גם אני קניתי אחת שכזו
    אבל מאז שעברתי לעבוד בראשון לציון
    אני משתמש בעגלות של חצי חינם
    והעגלה, העגלה בבוידם.
    קונים?
    50 שקלים
    גלגלי מגנזיום

    • galithatan  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 16:13

      גלגלי מגנזיום פחחח
      בעיניי עגלת שוק זה כמו עגלת ילדים: את הראשונה קונים חדשה!

  • shlomiyosef  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 16:21

    משרשר אההההההההההההה?
    מעניין רק הורים טריים קונים חדש
    הורים לילד שני כבר יודעים שחבל על הכסף!!!

    עגלת קניות קונים יד 2. נקודה!
    45 שקלים מחיר אחרון

  • דפנה לוי  ביום 14 ביוני 2010 בשעה 20:41

    סליחה שאני מתעלמת מהעגלות (להתעלף!) אבל איך התחלת את הפוסט? במעבר לירושלים?
    are you off your trolley?

  • itamarzo71  ביום 15 ביוני 2010 בשעה 14:07

    לא הולך לשוק, לא קונה בשוק. בכל זאת אהבתי את סדרת עגלות החתול וזו הצבעונית ליד. מיאו

    • galithatan  ביום 15 ביוני 2010 בשעה 20:02

      גם אני לא בדיוק חיית שווקים, אנדרסטייטמנט. אבל נראה לי שמחנה יהודה זה must

      ואני שמחה לגלות שהחתולים אהודים על רבים מקוראיי 🙂

  • שלומית  ביום 17 ביוני 2010 בשעה 11:17

    בואי בואי
    הכי כיף אצלנו.

    עגלות מהממות שלי סתם פושטית

  • פנינית  ביום 28 באוקטובר 2010 בשעה 18:26

    עד כה נמנעתי מלקנות עגלה כי זה נראה לי מאד זקן ויכנאי- אבל הידיים מאד כואבות, ומתפתים כשנמצאים בשוק.

    אז השאלה היכן רוכשים עגלה איכותית – לא אכפת לי פושטית אבל גלגלי גומי ומסגרת אלומיניום שתהיה קלה ולא יזיק גם יפה . המרובעות הגדולו כמו קופסא לא באות בחשבון. ותוצרת חוץ מאד יקר.
    אודה למי שיענה לי

  • דבורה  ביום 29 באוקטובר 2012 בשעה 8:13

    טוב, אז יש המלצה (שנתיים אחרי) איפה אפשר לקנות עגלת שוק טובה ולא יקרה במיוחד בירושלים?

    • galithatan  ביום 29 באוקטובר 2012 בשעה 9:51

      את העגלה שלי קניתי בשוק עצמו – שוק מחנה יהודה, בחנות שנמצאת ממש בהתחלת הרחוב הראשי של השוק (מכיוון רחוב אגריפס). והיא גם יפה וגם שימושית 🙂 וגם, וזה חשוב, לא יקרה.

  • אלומיניום בירושלים  ביום 10 בדצמבר 2012 בשעה 18:33

    http://www.xn--4dbclabvacbwhife5a7ksa.co.il/
    זה האתר הכי טוב ברשת ממומלץ להיכנס בחום 🙂

  • ר.ג.  ביום 7 באוגוסט 2013 בשעה 13:44

    שלום! יש למי מוסג איך להחליף גלגל שנישבר לעגלת שוק????? תודה!

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.