10 חברות התעופה הגרועות ביותר

סיפורי זוועות בטיסות יש לכולנו, אפשר להעביר עם זה ערב שלם עם חברים, ולהפוך כל מקרה שהיה סיוט גדול למורשת קרב שיש ללמוד ממנה ולהפיק לקחים. אבל מיהן חברות התעופה הגרועות ביותר ולא רק במקרה האישי שלכם ושל חבריכם? חברת AirHelp מתמחה בפיצויי טיסות לנוסעים שסבלו לפני שהם התחילו ליהנות או אחרי שהם חשבו שהיה להם טיול כל כך מושלם ששום דבר לא יכול להרוס אותו, והתבדו.

מדי שנה מדרגת AirHelp את 10 חברות התעופה הגרועות ביותר בעולם, כדי שתדעו ממי להתרחק. ולפני שאתם מתחילים עם הבדיחות: אל על לא נמצאת שם (היא מקום 17 בדירוג החברות הטובות ביותר). כמה חברות לואו קוסט דווקא כן, וזה אולי מפני שלרוב אין עליהן פיקוח ורגולציה, אבל הן ממש לא היחידות. המדדים שנבדקו הם שלושה: המראה בזמן, איכות שירות וטיפול בכבודה.

אפשר להניח שלכל חברה יש מלאי של תירוצים למה היא מפשלת, כלומר 'עובדת בתנאים בלתי אפשריים' (למשל, שהרגולוציה האירופית באה לטובת הטייסים ולא לטובת החברות, או שיש מדינות כמו ישראל שאין בהן פיקוח ורגולוציה על חברות הלואו קוסט), אבל אפילו החברות יודעות: זה לא מעניין את הנוסעים. הם לא יחזרו למישהו שפוגע בהם. מזוכיסטים הם לא.

החברות הגרועות ביותר הן חברות לואו קוסט / צילום: גלית חתן
סיפורי זוועות מטיסות דומים קצת למורשת קרב / צילום: גלית חתן

לפניכם דירוג חברות התעופה הגרועות ביותר לשנת 2018:

  1. הגרועה ביותר: WOW Air, איסלנד. בתחילת החודש (נובמבר 2018), דווח כי היא נרכשת על ידי איסלנד אייר, מה שעשוי אולי לשפר את מצבה בדירוג בשנה הבאה.
  2. Royal Jordanian Airlines, ירדן.
  3. Pakistan International Airlines, פקיסטן.
  4. Easyjet, בריטניה. טסתי איתם פעם אחת בתוך אירופה ולא היה נורא, אבל גם לא היה זול כמו שציפיתי.
  5. Air Mauritius, מאוריציוס.
  6. Ryanair, אירלנד.
  7. Korean Air, דרום קוריאה.
  8. Iberia, ספרד (שמעתי כמה סיפורי זוועות. וכמו שנכתב בתגובות: מתקשים בטיפול בכבודה בטיסות המשך, מה שגרם לכך שמזוודות לא הגיעו בזמן, ונוסעים נתקעו בלי כבודה בתוך ספרד).
  9. Aerolineas Argentinas, ארגנטינה.
  10. Jet Airways, הודו.
החברה הגרועה ביותר WOW נרכשה החודש על ידי המתחרה, איסלנד אייר / צילום: גלית חתן
פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • תרצה הכטר  ביום 12 בנובמבר 2018 בשעה 7:21

    תודה על המידע – אני עדיין מעדיפה לטוס בחברה סדירה. למרות שגם שם לא הכל בסדר.
    איבריה, לדוגמא, תמיד לא דייקה ופישלה בטיפול בכבודה בטיסות המשך (מזוודות לא הגיעו בזמן ונוסעים נתקעו בלי כבודה בתוך ספרד… כמוני למשל).

    • galithatan  ביום 12 בנובמבר 2018 בשעה 10:41

      אני גם מעדיפה לרוב טיסות סדירות, כי הן יותר עומדות בלוחות הזמנים. ועדיין, לפעמים המחיר מנצח.

  • מאוכזבי אלעל  ביום 12 בנובמבר 2018 בשעה 12:58

    ללא ספק באלעל היתה לנו חוויה הכי גרועה כשרכשנו כרטיסים בביזנס והחליטו על דעת עצמם לאחר כירטוס ןלאחר שכבר היו לנו מקומות מסומנים בביזנס (!)
    להוריד אותנו לאקונומי פלוס וכשלא הסכמנו לחתום שאנחנו מאשרים את החוצפה טמרו לנו שהם עשו אובר בוקינג, ז"א מכרו יותר כרטיסים לביזנס מאשר מקומות פנויים על הטיסה ושאם לא נראה לנו (כאילו שנסכים לדבר כזה) שנלך להתלונן בשרות לקוחות שלהם כשנגיע לארץ
    זא ששילמנו על ביזנס וטסנו באקונומי ועכשיו נאלץ להגיש תביעה כנגדם
    שיא החוצפה שבעולם !!!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d בלוגרים אהבו את זה: