ירושלים שלי

שער שכם, העיר העתיקה, פסטיבל האור 2016

שער שכם, העיר העתיקה, פסטיבל האור 2016

לכבוד יום ירושלים

אמר הרוכל ממזכרת משה:

ירושלים שלי

היא מחנה יהודה בערב חגים

שבת של "פפיטס", קללות נהגים

וחומוס של רחמו וריח דגים

כביסה על הכביש ומקלחת מדלי

 

ירושלים, ירושלים,

ירושלים שלי.

ירושלים שלי

אמר הצעיר שם ליד שער שכם:

ירושלים שלי

היא צלב על חנות, ושוטרים בחצות

אחות שהלשינה ובור עם פצצות

מצעד עצמאות, וידיים קפוצות,

"יס סר, ווט דו יו לייק? קבב אור שישליק?"

 

ירושלים, ירושלים,

ירושלים שלי.

ירושלים שלי

(כל התמונות המובאות בפוסט זה צולמו על ידי, מיום ירושלים הקודם ועד עתה. אפשר לראות בהן את היצירתיות הרבה שניחנה בה העיר, וראוי לומר שזו רק התמצית של התמצית)

נחלת שבעה, קיץ

נחלת שבעה, קיץ

חנות בנחלת שבעה

חנות בנחלת שבעה

עמק הצבאים

עמק הצבאים

תערובות בריאות בשוק מחנה יהודה

תערובות בריאות בשוק מחנה יהודה

נתיב הרכבת הקלה, רחוב יפו, מול השוק

נתיב הרכבת הקלה, רחוב יפו, מול השוק

עוטפים את המושבה הגרמנית בצבעים

עוטפים את המושבה הגרמנית בצבעים

 

פניה של ירושלים, דרך בית לחם

פניה של ירושלים, דרך בית לחם

רגעי קסם במדרחוב בן יהודה

רגעי קסם במדרחוב בן יהודה

פרפרים מציפים את מדרחוב בצלאל

פרפרים מציפים את מדרחוב בצלאל

ליד הר הרצל, הליכה בחורף

ליד הר הרצל, הליכה בחורף

חוגגים חנוכה על חומות העיר העתיקה, סמוך לשער יפו

חוגגים חנוכה על חומות העיר העתיקה, סמוך לשער יפו

ציור קיר סמוך לנוקטורנו

ציור קיר סמוך לנוקטורנו

קריאת הג'ירפה, גן החיות התנ"כי

קריאת הג'ירפה, גן החיות התנ"כי

התחנה לחקר ציפורים, ליד הכנסת

התחנה לחקר ציפורים, ליד הכנסת

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

