אזרחית העולם

20120105_143812

אני רוצה להיות בריטית

ולדבר בכובד ראש על מזג האוויר

אני רוצה להיות צרפתית

ולדון במילוי המצטיין לקרואסון

אני רוצה להיות ספרדית

וללכת בכל יום ראשון לראות כדורגל עם כל המשפחה

אני רוצה להיות איטלקית

ושמאמא גדולה תכין לי פסטה ברוטב עגבניות

אני רוצה להיות אוסטרלית

ולהגיד שלום לקנגורו פעם ביומיים

אני רוצה להיות יפנית

ולהיות אבודה בטוקיו לכמה ימים

אבל אני ישראלית

ויש לי קצת מחויבויות. וחדשות להתעדכן בהן. וגבולות לשרטט.

אז אולי ביום אחר.

 

20150423_113428

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עדה ק  On 31 במרץ 2016 at 15:18

    לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמיים 🙂

    • galithatan  On 10 באפריל 2016 at 19:52

      לא לכל, לדעתי. יש דברים שלא קורים, וצריך לקבל את זה.

להשאיר תגובה

