דברים שלא אלבש גם אם תירו בי

בואו נודה בזה מההתחלה: כן, אני שמרנית בטעם שלי. כן, אני אוהבת ללבוש בעיקר שחור. וגם לנעול שחור. ואני אוהבת שנוח לי, ולכן לעולם לא תתפסו אותי בסטילסטו. אני לא אוהבת פנפונים, ולא אוהבת אפליקציות בבגדים. יש טקסטורות שמכניסות אותי להלם. אני מסתכלת בחלחלה על כל דבר שהוא מנומר וגם דוגמת עור נחש לא מוציאה ממני התפעלות – ההפך הוא הנכון.

אבל אחרי שאמרנו את כל זה, צריך לזכור שיש בארון שלי גם יוצאים מן הכלל: מעיל בצבע ירוק מנטה, סוודר עם שועל ורוד, מגפי גומי סגולים וצעיף לבן עם גולגלות בכתום זוהר. אני יודעת להתפרע קצת, פה ושם, אבל יש פריטים שלא אלבש או אנעל גם אם תירו בי. לא שאני חושדת שמישהו מתכנן לקנות לי בגדים ונעליים(אהממ), אבל בכל זאת צריך לשים את הדברים על השולחן, כלומר בבלוג:

סריג קופצני של המותג TWO FOR TEA בבוטיק י-רין. 311 שקל. צילום: דנה קרן

סריג קופצני של המותג TWO FOR TEA בבוטיק י-רין. 311 שקל. צילום: דנה קרן

 

חולצת גזרה גברית בוורוד שופוני, בוטיק מרת. 120 שקל. צילום: אבירם שיבת

חולצת גזרה גברית בוורוד שופוני, בוטיק מרת. 120 שקל. צילום: אבירם שיבת

 

שמלת פרנזים מתנפנפים של העין השלישית. 239 שקל, צילום: אסקף ועומר מסינגר

שמלת פרנזים מתנפנפים של העין השלישית. 239 שקל, צילום: אסקף ועומר מסינגר

 

מכנסי קולטור ג'וליאן צעקניות באתר www.sofi.co.il. מחיר: 99 שקל. צילום: יחצ

מכנסי קולטור ג'וליאן צעקניות באתר http://www.sofi.co.il. מחיר: 99 שקל. צילום: יחצ

 

סריג עם קשקושי ילדים של המותג TWO FOR TEA בבוטיק -ירין. 311 שקל. צילום: דנה קרן

סריג עם קשקושי ילדים של המותג TWO FOR TEA בבוטיק -ירין. 311 שקל. צילום: דנה קרן

 

חצאית מיושנת מדי של רעומה. 280 שקל. צילום: אסקף ועומר מסינגר

חצאית של רעומה שמזכירה לי את האייטיז של הדתיים. 280 שקל. צילום: אסקף ועומר מסינגר

 

טייץ דמוי עור של לומינרי שנראה כמו חליפת חלל שנשכחה בחלל וחזרה לארץ בדרך-לא-דרך היישר לשלולית בוץ. 400 שקל. צילום: עומר מסינגר

טייץ דמוי עור של לומינרי שנראה כמו חליפת חלל שנשכחה בחלל וחזרה לארץ בדרך-לא-דרך היישר לשלולית בוץ. 400 שקל. צילום: עומר מסינגר

 

היזהרו מהכשות: סנדלי גאס לקיץ 2015. מחיר: 650 שקל. צילום: מנחם עוז

היזהרו מהכשות: סנדלי גאס לקיץ 2015. מחיר: 650 שקל. צילום: מנחם עוז

 

מגפיים פרחוליים של סטיילריבר לחורף 2015. מחיר: 99 שקל. צילום: נמרוד קפלוטו

מגפיים פרחוליים של סטיילריבר לחורף 2015. מחיר: 99 שקל. צילום: נמרוד קפלוטו

 

תשאירו את הנמרים בטבע. נעליים של ALDO. מחיר: 200 שקל. צילום: יח"צ חו"ל

תשאירו את הנמרים בטבע. נעליים של ALDO. מחיר: 200 שקל. צילום: יח"צ חו"ל

 

חשוב: הכל נכתב בהומור. לא לקחת ברצינות רבה מדי. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. ושיהיה שופינג מוצלח.

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עדה ק  On 25 בינואר 2015 at 17:32

    אבל מגפי גומי סגולים שהזכרת בראש הרשימה – אותם כן הייתי לובשת 🙂

    • galithatan  On 25 בינואר 2015 at 20:13

      האמת היא שאני נועלת אותם פעם בשנה לכל היותר, אולי בגלל החורף הלא רציני שלנו.

  • דפנה לוי  On 25 בינואר 2015 at 23:12

    החולצה בוורוד. רוצה.

להשאיר תגובה

