שעת בחירות

scarf-ALL

עד צוואר

הנה דבר שלא חשבתי שיקרה בחיים: יש לי שני מדפים קטנים בארון, באחד יש ג'ינסים ובשני יש צעיפים. אחד בגובה שלי, ובשביל השני אני צריכה לעמוד על קצות האצבעות או לקפוץ קצת. העניין הוא שגם בלי להתחשב בעונות השנה (אחרי הכל אני בירושלים), יוצא שאני משתמשת בצעיפים הרבה יותר ממה שאני משתמשת בג'ינסים שלי – שרובם ממילא נחים בארון ומחכים למשיח. יותר מזה: יש לי הרבה יותר צעיפים מג'ינסים, ואני הרבה יותר מחוברת אליהם רגשית. ולכן, השבוע, מהפך: הצעיפים יורדים למטה, הג'ינסים עולים למעלה. חיים חדשים.

השאלה היחידה היא איך מפסיקים את הדגדוג באצבעות לקנות עוד כמה צעיפים. אחרי הכל, חורף של ממש אין פה, למרות כל התקוות, ובכלל כמה צעיפים בחורה צריכה? כמו גרביים? איך שלא יהיה אספתי פה כמה אופציות לרווחת הציבור (התמונה למעלה).

כחול – צעיף חתול צמרת, 39 שקל, באתר 1item

אפור – צעיף מיימונית, 49 שקל, באתר 1item

תכלת – צעיף הדס שבטי, 100% פוליאסטר, 90 שקל (נכלל במבצע 1+1 מתנה), באתר StyleRiver

לבן-שמנת – צעיף איילים, 100% פוליאסטר, 90 שקל (נכלל במבצע 1+1 מתנה), באתר StyleRiver

*

magaf

רצועת הביטחון

מגפיים עם רצועות תמיד היו באופנה, אבל החורף הזה יותר מתמיד. יש להם מראה קשוח, לא מתנחמד, רואים שהם כאן כדי לתת דריסת רגל. בקיצור, כלבבי (אם כי אני עדיין מחפשת מגפיים גבוהים ושווים, עם עקב של 5-7 ס"מ).

בורדו – מגפון קט אאוט, 500 שקל, בי יוניק

חום – 580 שקל, בי יוניק

(צילומים: נמרוד קפלוטו)

*

C

להשיג בולטות בשטח

מחשבה ראשונה: אם הייתה בי קצת תעוזה, הייתי קונה את כל הבגדים שמופיעים פה.

מחשבה שנייה: מה הבעיה לקנות את הסריגים? גם לא יקרים, וגם אפשר ללכת איתם לעבודה.

מחשבה שלישית: הם מושכים יותר מדי תשומת לב, לא?

מחשבה רביעית: ומה רע בתשומת לב, למה תמיד להיות בצד או ליד הקיר?

מחשבה חמישית: טוב, נשים אותם בפוסט ונראה מה יהיו התגובות.

מחשבה שישית: ובינתיים, נבדוק איפה החנות של מאיושה, סתם ככה, בשביל לדעת.

שחור – שמלה בשילוב קווילט (טכניקת ריפוד שנכנסה לעולם האופנה), 440 שקל, בוטיק מרתה

פרחוני – חצאית אניס, 99 שקל, העין השלישית

כתום – סריג, 160 שקל, מאיושה

שחור-לבן – סריג, 160שקל, מאיושה

(צילומים: אסקף ועומר מסינגר)

*

M

צבע השנה

לא אופנה, אבל כן באופנה: חברת הצבעים העולמית פנטון מכריזה מדי דצמבר על 'צבע השנה' והשנה נבחר המרסלה – שזה בעברית גוון יין עמוק ורומנטי. הצבע הזה, שאני מאוד אוהבת, עומד להשתלב בכל שדרות האופנה והטיפוח, והנה הספתח – שפתון של מייבלין. למרות העומק הוא משדר מראה קצת קר בעיניי, אבל היי, זה משתלב נהדר עם שמלת הקווילט וגם עם מגפוני הקאט אאוט.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

