לזוז כמו ג'אגר

את מרבית הקיץ העברתי על סנדלי עקב אלגנטיים במידה – סגנון שכלל לא אופייני לי, ועם זאת שמחתי להתרגל אליו ולנסות כיוון חדש. והנה לקראת החורף נחתו אצלי במייל כמה תמונות של נעליים ומגפיים, ומגפון אחד (לא היה זוג בתמונה) אף מצא חן בעיניי במיוחד. הוא "הרבה יותר אני", או לפחות מה שהייתי רוצה לחשוב על עצמי. הייתי שמחה לחרוש על זוג מגפונים כאלה כל החורף, וגם בחורף הבא. ככה הם נראים:

 

מגפוני ג'אגר - דמוי עור, גובה עקב 7 ס"מ. מחיר: 229 שקל, צילום: אבי ולדמן

מגפוני ג'אגר – דמוי עור, גובה עקב 7 ס"מ. מחיר: 229 שקל, צילום: אבי ולדמן

הבעיה היא, שאת המגפון הזה מוכרים באתר האינטרנט RockGlam – בלבד. איך בדיוק קונים נעליים/מגפיים באינטרנט בלי למדוד קודם? גם קניית בגדים ברשת היא סוג של הימור, אבל כאן המקרה הרבה יותר מסובך. כשהפניתי שאלה למייסדות האתר, דרך היחצן, קיבלתי את התשובה הבאה: "המידות באתר הן סטנדרטיות ולכן המידה שהוזמנה לרוב תתאים לרגל. במקרה והמידה לא התאימה ניתן להחזיר ללא עלות את הנעליים ולרשות הלקוח האופציות הבאות: החלפה למידה המתאימה, החלפה לפריט אחר, החזר כספי".

עכשיו השאלה היא: מי בדיוק רוצה לשבת מול המסך, להתלבט שעות, להזמין, לחכות שיגיע, להביא את החבילה מהדואר, ואז לגלות שזה לא מתאים/לוחץ/קטן/נראה טוב רק על מישהי אחרת? ואז להחזיר (דמי המשלוח עליהם אלא אם מדובר במבצע), לבחור חדש או הכי גרוע מבחינה רגשית, לקבל החזר כספי – שהופך את כל חוויית הציפייה וההתרגשות לפח אשפה של רגשות.

אם אפשר להשיג נעליים במחיר דומה בחנות "רגילה", ניחא. אם אפשר להשיג נעליים במחיר גבוה יותר משמעותית בחנות "רגילה" – מודדים שם, ומזמינים באתר. אבל איפה אמצא עוד מגפוני ג'אגר שאין לי מושג איזו חברה מייצרת אותם?

פשינסטות מיומנות לא היו מתעכבות על כל זה. קונות, מחליפות, שוב קונות, מתאימות, מחלקות, מעבירות. ואני, מה אני בסך הכול רוצה? קצת לזוז כמו ג'אגר, זה הכל.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שלומית לוי  On 29 בספטמבר 2014 at 17:25

    הבעייה בקניה וירטואלית היא שלא מצליחים לראות את האיכות של המוצר.

    אבל המגפונים האלה באמת נראים מגניבים. יאללה, לכי על זה:)

    • galithatan  On 29 בספטמבר 2014 at 17:56

      לפעמים בזמן שאני בחנות אני חושבת שאני קונה מוצר בסדר, ואז מגלה את הבלוף אחרי חודש (ומתעצלת לבוא ולהגיד: תראו, זה לא הגיוני).

      לגבי ג'אגר, אני באמת עדיין מתלבטת… תודה על העידוד 😉

כתיבת תגובה

