מסונדלת

בדרך כלל, אנשים לא מעירים לי על מה שאני לובשת או נועלת. לא בגלל שהכל אצלי כמו שצריך, ממש לא. אלא בגלל, כנראה, שאני משדרת ריחוק שלא מאפשר לדון בעניינים כאלה. לפעמים אני כל כך ממוקדת עניין, שלדבר איתי על בגדים ונעליים זה בכלל לא אופציה. אבל בשבועיים האחרונים העירו לי יותר מפעם אחת: למה את הולכת עם מגפיים? הקיץ לא הגיע לירושלים? מה קרה, אין לך סנדלים?

והם צודקים, המעירים (והמעירות, בואו נודה על האמת): בקיץ הולכים עם סנדלים. אלא שהמצאי שלי בארון כל כך עלוב, בוודאי בהשוואה לכמות נעלי ומגפי החורף, שאין עם מה לעבוד ואין עם מי ללכת. בקרוב, ממש בקרוב, איאלץ להקדיש אחר הצהרים שלם לטובת המשימה, ולקראת המשימה החשובה, עשיתי קצת הכנה ושיעורי בית. מתברר שאנשי תעשיית הנעליים מאמינים בדיכוטומיה: רוב הסנדלים הם שטוחים לגמרי או בעלי עקב גבוה ומוגזם. היה קשה למצוא את נקודת האמצע. ההקצנה הכלכלית מגיעה לעולם האופנה, וכמו מעמד הביניים הישראלי, גם המידל הילס הולכים ונשחקים. קשה למצוא אופציות שהן גם בגובה סביר וגם נראות טוב.

זה לא מותיר הרבה ברירות. פה ושם יש מציאות, פעמים רבות צריך להתפשר או להיכנע. לא התייאשתי, וזה מה שהעליתי בחכתי:

 

לדגם הזה של המותג Dirty Laundry קוראים Beka 2 Black, והוא עשוי בד סטרץ' כך שהוא מתאים עצמו לרגל. הסנדלים שטוחים כמעט לגמרי, אבל בכל זאת יש איזה חצי ס"מ מעל לפני הקרקע. מחיר: 47 דולר

סנדלי פלטפורמה של סטיב מאדן, בדוגמה גיאומטרית קלועה – שני טרנדים שמאוד פופולריים בקיץ הנוכחי. אמנם העקב של דגם Madden Girl BRENNER קצת גבוה, אבל מכיוון שמדובר בפלטפורמה, אלה סנדלים נוחים יחסית להליכה. מחיר: 59 דולר

שני דגמים של קארן סקוט מצאו חן בעיניי: Tia ו-Kaci. לשניהם עקבים בגובה סביר, דוגמה לא מסובכת ולא מפונפנת, והצבעים לא מתאמצים להכריז נוכחות. יש כאלה שיגידו "משעמם", ואילו אני אומרת: פונקציונאלי. מחיר: 49 דולר כ"א

אחד המותגים שאני הכי אוהבת הוא קנת קול, והסנדלים האלה שלו מסדרת Kenneth Cole Reaction  מתאימות לי בול. רק השם שלהן מוזר – Glam Me Up Thong Sandals. מחיר: 40 דולר (ו-30 דולר בסוף עונה)

ב-Impo מצאתי שתי אפשרויות. הראשונה (מימין) היא סנדלים אתניים עם חרוזים, ועם סוליה נוחה שמותאמת לכף הרגל. מתאים להליכה לבריכה או עם ג'ינס ארוך (כי לא כולן מסתובבות בקצר בקיץ, במיוחד לא במקומות עבודה שמקפיאים את העובדים על מנת לשמור על עירנותם). גובה העקבים הוא 4.5 ס"מ, אידיאלי ממש. מחיר: 60 דולר *** האפשרות השנייה היא דגם Buoy, משחקי שחור-לבן עם קריצה בדמות פפיון. העקב נמוך: רק 2.5 ס"מ. מחיר סוף עונה: 30 דולר

בשבוע שעבר ביקרתי בחנות של קרוקס בקניון ממילא. לא כל הסנדלים החדשים שלהם לקיץ 2013 הם בדיוק הטעם שלי, אבל אלה נראים לי פונקציונליים להפליא, ולא מזיק שהם שחורים (גם אם מדובר בשחור-חצי-שקוף), הצבע האהוב עליי. מחיר: 300 שקל (צילום: אלי לביא)

מה שאני אוהבת בסנדלים של ZAMSH הוא היותן חצי תנ"כיות וחצי מטאליות. מחיר: 300 שקל (צילום: איה וינד)

אם אי פעם אחליט לטפס לגבהים, יש סיכוי שזה יהיה עם הנעליים האלה של בי יוניק. מחיר: 399 שקל (צילום: קית גלסמן)

עם הנעליים האלה של ספרינג אני לא הולכת לשום מקום, אבל איזה יופי העקבים! מחיר: 250 שקל

סנדלי הגלדיאטור האלה של ALDO הם אתגר: מצד אחד הם כולאים את הרגל כמו מגפיים גבוהים, מצד שני משאירים מקומות משוחררים. ללכת איתם זו אמירה שעלולה להתפתח לבעיית שיזוף מגוחך. בקיצור, מדובר במקרה שמצריך להתנהל בחוכמה. האם אתן מתאימות לאתגר? מחיר: 600 שקל (ותמי אומרת: פשוט ללכת איתם בערב!)

ומה דעתכם על הזוג של שני בר (כלומר תכפילו את התמונה בדמיון)? 725 שקל, והוא אצלכם

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דפנה לוי  On 26 ביוני 2013 at 7:16

    חבל שאי אפשר לאמץ מגפיים ונעליים סגורות פה לכל השנה…

    • galithatan  On 26 ביוני 2013 at 9:19

      חבל מאוד מאוד. בכיף הייתי ממשיכה עם המגפיים (בערב, בירושלים, אני עם מגפונים)

  • tami  On 26 ביוני 2013 at 11:48

    דווקא הגלדיאטור מדליקות לשעות הערב ואז אין בעיית שיזוף.
    אני כבר שנים מקוננת על העניין הזה של או שטוח או עקב מטורף. במהלך השנים הצלחתי למצוא כמה דגמים בודדים עם עקב נמוך אך נשי, לא פלטפורמה ואני דבקה בהם עד התפוררות.

    • galithatan  On 26 ביוני 2013 at 12:47

      צודקת! אולי אקנה אותן לערב 🙂
      גם אני דבקתי עד התפוררות, והשנה כבר אין מה לעשות. חייבת לחדש את המלאי.

  • עידית  On 26 ביוני 2013 at 12:33

    יפה – אבל ממתי "סנדל" הפך לנקבה?

    • galithatan  On 26 ביוני 2013 at 12:46

      על זה כתבתי בדיוק – שבחלק מהמקומות כותבים זכר, ובחלק נקבה. אבל בדקתי עם מגיהה לשונית – והנושא יטופל 🙂

  • אולי  On 26 ביוני 2013 at 12:59

    בעיני, למצוא סנדלים זה אחד האתגרים הקשים.. השנה חיפשתי וחיפשתי במשך כמה שבועות.. (וגם זה כי הסנדלים הקודמים שלי היו מחנות קני בזול ממש ותזרקי לפח בסופעונה). מה שכן בקליגולה מציעים די הרבה סנדלים עם עקב בינוני (אני חיפשתי במיוחד שטוחים, אז לי זה לא היה רלוונטי), אם זה יעזור לך למקד את החיפוש באחה"צ הקניות.

    • galithatan  On 26 ביוני 2013 at 14:18

      אכן אתגר קשה, אך לא מתייאשים! תודה על עצת קליגולה.
      אהבתי את ההגדרה "קני בזול ממש ותזרקי לפח בסופעונה" – אולי כי זה זוג הסנדלים היחיד שקניתי עד כה בקיץ הנוכחי.

להשאיר תגובה

