רואים את הלבן בעיניים

זה כבר החורף השלישי שלי בירושלים. הזמן רץ כשנהנים, ואני בהחלט יכולה לומר שאני נהנית בעיר הזאת, למעט ברגעים שבהם אני חוטפת דוחות חנייה לא מוצדקים. אני אוהבת אותה, את ירושלים, אבל בעיקר אני אוהבת את זה שהיא יכולה להפתיע ולרגש כמו ילדה למרות שהיא כבר בת שלושת אלפים או מי יודע כמה. זקנה, קצת איטית, הרבה פעמים התנועה מתקיימת בה בסלואו מושן ברוורס, אבל תמיד אפשר לסמוך עליה שתפתיע ותוכיח שכוחה עוד במותניה.

ועכשיו, בחורף השלישי, אחרי שחיכיתי כל כך הרבה, הגיע השלג. סוף סוף ראיתי את הלבן בעיניים ולא רק בתמונות, ולא רק בזיכרונות מתקופת הצבא. הייתי אז בפיקוד מרכז, והחל לרדת שלג, והכריזו עוצר יציאות מהבסיס, ועלינו לגג כדי לראות ולעשות בובת שלג. לא הייתה לי מצלמה, לא היו אז טלפונים סלולריים. אני זוכרת שהתלתלים שלי עפו באוויר בצורה מצחיקה, אבל אין לי שום תיעוד לשלג ההוא בירושלים שנת 1996 – למעט הזיכרון שלי.

עכשיו יש לי הרבה אמצעי צילום והנצחה, ואף אחד לא יכול להבהיל אותי עם עוצר יציאות (בעצם גם אז לא ממש נבהלנו. השלג לא שרד עד השעה של ההסעה מהבסיס, כך שלא היתה שום בעיה לצאת ולנסוע לדירה ברחוב טשרניחובסקי). עכשיו, החגיגה הייתה הרבה יותר ארוכה. מהמרפסת שלנו ראו לבן ברביעי בערב, ועוד יותר לבן בחמישי בבוקר. יצאנו החוצה כשתאשפר, נהנינו להיות שוב ילדים. זרקנו כדורי שלג – בהתחלה הקלדתי פה כדורי שוקולד, טעות עם היגיון, כי השבוע הכנתי כדורי שוקולד – ולא הפסקנו לצלם. הנה קצת, ממש קצת, מכל זה.

 

מגלומניה בשלג. וגם דרך טובה להמחיש שבערב רביעי השלג עוד לא כ"כ נערם

*

בדידותו של העץ

*

גן המפלצת המפורסם, מוקף שלג

*

יום חמישי. ה"לכלוכים" בראש התמונה – פתיתי שלג בפעולה

*

שימו לב למכונית התקועה

*

השלג הוסיף לכסות את המכונית

*

כובע מלונדון, ינואר 2012, הפך פעיל בירושלים, ינואר 2013

*

היינו כחולמים

*

רומנטיקה חורפית לסיכום החוויה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שלומית לוי  On 13 בינואר 2013 at 13:23

    מעורר קנאה, שלג בבית , מתחת למרפסת. למה לא נסעתי לירושלים. מזל שיש מי שמתעד בשבילי. ועושה לי המון חשק לבקר בירושלים.

    • galithatan  On 13 בינואר 2013 at 14:18

      יאללה בואי 🙂 ואגב, אני נהנית מהפוסטים שלך לא פחות.

  • עומר  On 13 בינואר 2013 at 21:52

    מקסים ומרגש

להשאיר תגובה

