פצצה זרחנית

כשהייתי בכיתה ח', כיכבו בתודעה שלי שני דברים שנחשבו אופנתיים: בגדי גולשים, המתאפיינים בצבעים זרחניים, ותיקי גב של בנטון. זו לא הייתה רק התודעה שלי: זו הייתה התודעה של כל מי שהיה סביבי, בבית הספר ובבניין (לא היתה אצלנו 'שכונה'). הבנים הוסיפו לזה גם בלורית מחומצנת.

אם עד אז את רוב הבגדים תפרה לי אימא, בעניין הגולשים לא היה לה סיכוי. אין דין חולצה של מאווי או טופר כדין חליפת פוטר (לבטא footer, ולא potter – הערה לטובת הצעירים שבקוראים). אבל אם בזה הצלחתי להכניע את ההורים, בכל הנוגע לתיק בנטון לא היה לי סיכוי. הם לא הבינו למה אני צריכה תיק ענק שנראה כמו שק, ושהרצועות שלו ממש לא אורתופדיות.

היום ילדים מבקשים ומקבלים ציוד הרבה יותר יקר (אייפונים לילדים בני 10!), אבל אז היו זמנים אחרים. אז נתתי שיעורים פרטיים באנגלית, חסכתי שקל לשקל, ובסוף הלכתי לחנות המובילה בעיר לענייני התיקים. עברתי עליהם אחד אחד: ירוק יש כבר להוא, כחול יש להיא, אדום כבר יש לשניים, צהוב לזה שאני לא אוהבת, מה נשאר? נשאר ורוד זוהר.

וככה הגעתי למחרת לכיתה עם תיק בנטון בצבע זרחני, שקשה לפספס מקילומטרים. היה לי יותר חשוב להיות ייחודית, מאשר להמשיך להיות ביישנית. לפחות באותו שבוע, אולי באותו חודש. אבל אחר כך התיק ואני נפרדנו לשלום. יש גבול לנוכחות הבולטת. אגב, כמה חודשים אחר כך קניתי בגד גוף בצבע כתום זרחני, אבל זו תקופה שצריך להכחיש, אז לא נרחיב עליה.

היום, בכל אופן, מי שלובשת בגדים זרחניים היא ממש לא ייחודית. למעשה, הטרנד הניאוני הוא הטרנדי הכי חזק בקיץ הנוכחי. לאן שלא תלכו, הוא יזנק עליכם מחלון הראווה, ואם תיכנסו לתוך החנות – מהמדף או מהקולב. אף אחד לא יודע להסביר מדוע המראה הבוהק והעז הוא כל כך שיקי, אבל העובדה היא שאין דרך להתחמק מכל הזוהר הזה, מלבד לעצום עיניים.

בניגוד לימים שבהם מדי פעם רציתי להיות כמו כולם, עכשיו אני משאירה את הטרנד ליתר בנות ישראל. בעוד אני אמשיך בקו הסולידי, המעודכנות ייצאו לרחוב עם אחד מהפריטים הבאים:

 

 

הקולקציה של בנטון – מכנסיים ב-200 שקל, גופיות ב-90 שקל

*

 

חולצות של פוקס – 70 שקל

*

 

ה"במה" של פוקס

*

 

חולצה של גאפ – 100 שקל

 *

תחתונים ועליוניות לחזיות באמריקן איגל – 60 שקל לעליונית

*

 

גופיה של אמריקן איגל – 80 שקל

*

 

חצאית פליסה של מנגו – 230 שקל. צמידים – 60 שקל לאחד

*

 

סנדל סטילטו בקליגולה – 250 שקל

*

 

סיכות שיער גדולות בטופ טן, 7 שקל

*

 

גופיית Galita (שום קשר אליי), לרכישה בריו ג'ינס תמורת 80 שקל

 *

גרביים של המותג האיטלקי קווליני, להשיג ב-ZOHARA. 64 שקל

*

 

מתוך סדרת שעוני הקיץ NSR 100 של נאוטיקה. אפיונים: קוטר טבעת השעון עומד על44 מ"מ. לוח השעון מכיל ספרות גדולות ומחוגים הזוהרים בלילה. השעון עמיד למים עד עומק של 100 מטר(!). מחיר היכרות: 609 שקל

 *

ההצעות של bebe: מכנסיים ב-630 שקל, חולצה ב-300 שקל, שמלה ב-850 שקל

*

 

הלקים של המותג האמריקאי Orly – אולי על אצבעות הרגליים… מחיר: 29 שקל ללק

פיפי טואו של קרוקס, 300 שקל; אדרינה פליפ של קרוקס – 99 שקל. אגב, אני קניתי בקרוקס ממש החודש נעלי התעמלות בצבע תכלת זוהר, 240 שקל. יש 10% הנחה לחברי מועדון

*

 

הרבה לפני הטרנד – כוסות שתייה מהעיר ורונה שבאיטליה

 *

ולסיכום, דרך להוציא את כל העצבים – בחנות של סנקס

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Idit Paran  On 20 באפריל 2012 at 7:52

    אף פעם לא היה צבע אחד, או סקאלה אחת של גוונים שמשכה אותי, אבל אלה, ללא ספק – בשבילי.
    (ונזכרתי השבוע בפוסט שלך על המכוניות, ראיתי כמה בצבעים "מתוקים" שכאלה אחת אחרי השניה)

    • galithatan  On 20 באפריל 2012 at 14:27

      זו היתה תקופה כל כך כייפית, תקופת המכוניות ("סוכריות צבעוניות לעידית")

      שמחה שאת נהנית מהזרחנים. היום, אגב, ראיתי שזה השתלט גם על בגדי ילדים 🙂 על תכשיטים קצת פחות.

להשאיר תגובה

