הנבחרים 18

 

האסופה החודשית של דברים יפים שעושים לי  טוב על הלב:

*

ברשת ספרינג מתמחים בנעליים, אבל יש גם אקססוריז. והפעם: קולקציה של צמידי מתכת, עץ, חרוזים ופלסטיק במגוון גדלים. בעיניי מצאו חן במיוחד צמידי האובר-סייז, בגוונים חומים ובהדפסים אתניים. יש גם הדפסי פרחים, והצבעוניות המלאה של הקולקציה כוללת את הצבעים כחול, סגול, ירוק, אדום ושחור, וכן כמה גוונים מטאליים. מחיר: 89 שקל.

*

מזמן לא קניתי בגדים בתל אביב, ולא בגלל שאין לה מה להציע בתחום האופנה. זה קשור למדיניות הקניות שלי – תמיד מעדיפה לקנות בחו"ל, ולהפחית את האפשרות שעוד מישהי תלבש חולצה בדיוק כמו שלי. אבל האמת היא שהמדיניות הזו קצת מיושנת – המעצבים הצעירים נותנים פייט לא רע בכלל לרשתות. צריך רק לדעת למצוא אותם. ובשביל זה יש את יזמית האופנה אורי סלע, שמשיקה בימים אלה את "המושכים בחוטים" – מדריך בתי האופנה הנבחרים בתל אביב.

המדריך כולל כ-60 חנויות ובוטיקים בעשרה מתחמים – למשל עבר הירקון, בזל, ב.א.ד צפון-דרום (בן יהודה, אבן גבירול, דיזנגוף), כיכר מסריק, לב העיר (רוטשילד, שינקין, נחלת בנימין), מתחם החשמל, נווה צדק ועוד. בחלקו השני של המדריך תמצאו כ-30 מסלולי נושא: נעליים, תיקים, חליפות, תכשיטים וכיוצא בזה. אני שוקלת לצאת לאחד המסלולים ולהקדיש לו פוסט שלם. אחר כך אנסה לגבש מסלול ירושמי – משימה קשה בהרבה.

המדריך עולה 20 שקל, וניתן להשיג אותו בסטימצקי.

*

למרות שאני מכירה הרבה אנשים שדוהרים על הקפסולות, אני חיה בשלום עם מכונת הקפה הישנה שלי, ונהנית ללכת לחנויות שבהן טוחנים לי קפה לאספרסו. אבל אם אי פעם אשנה את דעתי, כלומר יהיה לי מטבח ענק, שרק אחפש איך למלא אותו, אולי אבחר בדור הבא של מכונות הקפה – מכונת Supremo SL של חברת V-ZUG, הפועלת באמצעות הטכנולוגיה החכמה AromaConntrol ועשויה פלדת אל-חלד וזכוכית שחורה.

מה שמצא חן בעיניי הוא שהמכונה אינה מחייבת מעבר לקפסולות הסוררות, אלא מצוידת במטחנה ייחודית מקרמיקה, שמבטיחה אורך חיים מתמשך ופעולת טחינה שקטה. עוד יתרונות: גובה ראש מזיגת הקפה ניתן לכוונון בין 80 ל-155 מ"מ, וניתן לתכנת את כמות הטחינה, טמפרטורת החליטה וזמן החליטה. מבחינה עיצובית, כפי שאפשר לראות בתמונה, המכונה מתמזגת לתוך המטבח, ולא תופסת נפח מיותר.

להשיג ב-Digital Kitchen, אבא אבן 8, הרצליה פיתוח, תמורת הסכום הפעוט (החזיקו מעמד) 15,400-15,900 שקל.

*

החולצה המגניבה הזו שייכת למיזם הטישרט האינטרנטי החדש של המחלקה לתקשורת חזותית במכון אבני, בשיתוף האתר expressyourself.co.il. כ-30 סטודנטים (שנה ג') במחלקה עיצבו חולצות בהשראת גיבורי תרבות מקומיים או מותגים אופייניים לחברה הקפיטליסטית – ואת התוצאות אפשר לרכוש באתר, תמורת 60 שקל לחולצה, מחיר הוגן לכל הדעות.

הבעיה היא שהאתר עדיין לא מפותח מספיק, ויש לו הרבה פאקים. בשבילם, אני מקווה שזה ישתפר במהרה.

*

גם אם אין לכם פריט של Burberry בארון, אתם בוודאי מכירים את סדרת המודעות המושקעות של המותג הבריטי, במיוחד אלה שבהן כיכבה אמה ווטסון (הרמיוני גריינג'ר). עכשיו יש לכולם, כולל אותי, הזדמנות להתחבר למותג במחיר שפוי – דרך עולם האקססוריז, וליתר דיוק, משקפי השמש. אמנם חלקם* לא יתהדרו בסימן ההיכר של המותג – משבצות שחורות על רקע ניוד – אבל זה בדיוק היתרון שלהם בעיניי. הרמיזות הקטנות מספיקות בהחלט, מה שחשוב הוא העיצוב, הסטייל והגלאם. ומכל אלה יש שם בשפע.

* יש כמה דגמים שכן מתהדרים במשבצות, ואפילו מגיעים בכמה צבעים – לבחירתכם.

טווח המחירים: 800-1150 שקל. מחיר הדגם שבתמונה: 966 שקל. כדי לברר היכן אפשר למצוא את משקפי המותג בסמוך למקום מגוריכם, זה הטלפון: 03-7697000.

*

יום אחד מישהו יצטרך להסביר איך זה שדווקא מישל וויליאמס היא השחקנית הכי מוערכת והכי מצליחה מכל שחקני "דוסון קריק". עם כל הכבוד לקייטי הולמס, שתפסה ברשת את טום קרוז, לבאזי פיליפס שקיבלה תפקיד בסדרה של קורטני קוקס, ולג'יימס ון דר ביק, שמבקר המון בישראל, רק לוויליאמס יש ברזומה שלוש מועמדויות לאוסקר – אחת מהן היא קיבלה ממש השנה, על הסרט "השבוע שלי עם מרילין".

לכבוד עליית הסרט לאקרנים מציעים בימים אלה ב"איטל חרס" אריח הנושא את דמותה של מונרו, שניתן לתלות על הקיר, באמבטיה למשל.  גודלו של האריח96 ס"מעל32 ס"מ, הוא מגיע ברקע אפור או חום, והמחיר – 980 שקל ליחידה. יותר זול מיהלום, לא? אגב, חובבי הנוסטלגיה ההוליוודית יכולים לבחור גם אריחי ג'ימס דין, המפרי בוגרט, מרלון ברנדון ועוד. כתובת: התערוכה 3, נמל תל אביב. טלפון: 03-5442394

*

יש לי חברה שממש מעריצה את ליטל קלמנסון. אני לעומת זאת לא כל כך מתחברת לתכשיטים שלה, אבל כן שמחתי לגלות שהיא משיקה כעת קו מוצרי נייר מעוצבים, כי לקו הזה אני בהחלט מתחברת – צבעוני, חזק, ומקושט במידה הנכונה. הקו כולל מחברות (כמו זו שבתמונה, 40 שקל), כרטיסי ברכה, דפי ממו, ופנקס לרשימת הקניות בחצי חינם. סתם, מתאים לכל סופרמרקט.

*

על הגובה, ולא סטנדרטי: ב-ALDO מציגים נעלי עקב עץ עם טלאים בגוונים שונים – חום, ניוד, כחול ואפור – מה שיוצר במראה מאסיבי וייחודי. אגב, יש גם דגם בשחור חלק, אבל זה כל כך משעמם… (אמרה מי שחצי מארון הנעליים שלה שחור. אגב, "ארון נעליים" זה סתם ביטוי. רובן פשוט מפוזרות על הרצפה). מחיר: 799 שקל.

*

חלפו כמה שנים מאז שקניתי שעון – האחרון היה של סווטש בשדה התעופה. בליל הטיסה האחרונה שלי גיליתי שהבטרייה שלו שבקה חיים, אבל לא הייתי מודאגת: חשבתי שבקלות אמצא בטרייה חדשה באחת החנויות בנתב"ג, אולי אפילו בדוכן סווטש עצמו. איך אומר אבא שלי: קדחת בתחת. לא מצאתי בטריה בשום מקום. היה יותר פשוט לקנות שעון חדש, אם כי ויתרתי על זה, והחלטתי להסתפק בשעון של הסלולרי.

אולי אם הייתי רואה את הדגם החדש של סווטש, הייתי מחליטה אחרת. מדובר בדגם Swatch Touch -שעון דיגיטלי חסר כפתורים, בעל מסך LCD, הנשלט כולו על ידי פעולות מגע ללא לחיצות. יש בו טיימר וגם שעון מעורר, וכמובן שהוא מראה גם את התאריך. ניתן להשיג אותו במגוון מרשים של צבעים, תמורת 570 שקל.

*

אני לא תומכת גדולה במתנות אהבה, אבל מחזיק המפתחות הזה של אורנה לאלו נראה לי בדיוק במידה: לא קיטשי מדי, לא ורוד מדי, וכן נותן תזכורת שיש מישהו בעולם שאוהב אותך. מחיר: 100 שקל. להשיג בדיזינגוף 242 ת"א, מתחם התחנה ת"א, קניון שרונים הוד השרון, בחנויות מוזיאון ובחנויות עיצוב.

*

באתר האקולוגי המקסים "המלכה הירוקה" (Green Queen) מציעים כל מיני מתנות שיכולות להתאים לאנשים מצוננים כמוני. למשל – טישואר ריחני ב-20 שקל בלבד. באתר מבטיחים שהוא מיוצר בתהליך ידידותי לסביבה, כיוון בהכנתו השתמשו בעודפים מקונפקציה ובגדים. וחוץ מזה, כל טישואר מעוצב ומיוצר בעבודת יד, אין שניים זהים.

אמנם מהצד הריחני לא אני איהנה (90% תתרנות+צינון=אין ריח), אבל הכיסוי הזה נראה לי מגניב בהחלט. יכול להיות שהוא גם יכול להתאים לחלק מהטלפונים, כך שאפשר לקנות שני דגמים שונים, ולגוון, ולהחליף ביניהם מדי פעם.

*

יזמית האופנה האקולוגית מירונה קורן (אדריכלית במקצועה), השיקה לאחרונה מותג אופנה חדש וידידותי לסביבה בשם Madeo – ראשי תיבות של Modern And Designed Eco Objects. שני פריטים מצאו חן בעיניי: תיק מאצ'ו פיצ'ו אדום של המותג TELA BAGS, עשוי PVC ממוחזר, במחיר 517 שקל; שרשרת קולר Amour, עשויה גומי ממוחזר, במחיר 439 שקל (מה לא עושים למען האהבה).

*

אני מורחת לק בעיקר בקיץ, ובעיקר על ציפורני הרגליים. אבל לפעמים שווה לחרוג מהמנהג הזה, במיוחד כשמדובר בלק סדוק, שהסיכוי שמישהו ישים לב אם חלק ממנו ייפגם בגלל שרחצתי כלים – הוא קלוש.

לפני כשנה הציגה CHIC לראשונה את הלק הנסדק, ועכשיו היא מציגה אותו בגימור גליטר. בעצם, זה אומר שעל הציפורן יצוץ אפקט של גוונים מנצנצים סדוקים באופן לא אחיד. להשלמת המראה ולהעצמת הברק מומלץ להשתמש בטופ-קוט (סוג של לק שקוף). מחיר: 24 שקל.

*

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

