הנבחרים 16

סוויט סיקסטין:

הנה מתנה שהייתי צריכה לקנות לבנזוג לגמר ליגת האלופות, ובמקום זה אני אצטרך למצוא סיבה אחרת למה לקנות לו: כוס בירה הכוללת דופן כפולה, שיוצרה צורה של בקבוק בירה הפוך. זה אמנם עולה 129 שקל אבל מקבלים אחריות לשנה – פרט ששווה לברר: מה זה בדיוק אחריות על כוס זכוכית? שבור כפי יכולתך? התשובות בחנויות של GadgetShop ברמת גן וברמת השרון.

*

לא הייתי הולכת על זה ועם זה, אבל אם כן – אי אפשר היה להתעלם ממני. בקולקציית קיץ 2011 של מותג הנעליים Sam Edelman תמצאו את דגם גיגי, שמעלה אצלי כל כך הרבה אסוציאציות עד שאין לי שום דרך לתאר אותו כמו שצריך.

אגב, סם אדלמן הוא אדם עם ניסיון של 30 שנה בעיצוב נעליים, ו"חקר נשים" ברחבי העולם שנמשך שנים (מה יפה בעינייך, עם מה לא תלכי, עד כמה את אופנתית ומה נחשב אצלך לנוח) – אבל את המותג הפרטי שלו הוא הקים לפני שבע שנים בלבד.

*

כבר שנים שאני לא מגדלת שום חיה, כלומר שום חתול, ובכל זאת אני עדיין מתלהבת מהקולרים החמודים שמציעים בפט פוינט. אל תשאלו אותי למה הבאתי דוגמה של מנומר ולא פרחוני, כי אין לי נימוק טוב לזה, אבל מדובר בדוגמה אחת בלבד מתוך 100 של המותג Hillman, שנמכרים בימים אלה ברשת פט פוינט. תוכלו למצוא תגי פופ ארט לצד תגים צבאיים וגם כאלה המשובצים באבני סברובסקי, שזה כבר מפונפן מדי לטעמי. על כל תג אפשר לחרות את שם החיה שלכם, באיזו שפה שתרצו.

מחירים: תג בסיסי חלק – 29 שקל, בעיצובי פופ ארט – 59 שקל, בשיבוץ אבני חן – 69 שקל, בשיבוץ אבני סברובסקי – 159 שקל.

*

אפיית עוגות היא מ-מ-ש לא הקטע שלי, אבל רק תנו לי לקשט עוגה ואני מבסוטה. מייד באים לי רעיונות לראש, רובם מתחום הקרמיקה היוונית והרומאית העתיקה. ברשת קוק-סטור מציעים עכשיו מזלפים שיכולים להגשים לי את הפנטזיה (אם רק אמצא מי שיאפה את העוגה). סט מזרק וצנתרים לקצפת עולים שם 159 שקל.

*

אנחנו כבר חודש מנסים לארגן פיקניק, ועדיין לא הצלחנו למצוא זמן שמתאים לכולם, אבל כשנצליח, אולי נעניק לעצמנו פרס בדמות שולחן פיקניק מינאטורי שמאובזר בארבעה בקבוקים לקטשופ, חרדל, מלח ופלפל. 55 שקל בחנות ChefGadget ברמת גן.

*

כבר הרבה זמן אני מנסה להיפרד מכל הקרמים לשיער שגורמים לו להיראות שומני כל היום. בהתחלה עברתי ממוצר אחד לשני, אבל שום דבר לא השתנה. אחר כך בחרתי בשלישי, שמעורב בו קוויאר שחור, אבל לא התרחש שום פלא שמצדיק את ההתלהבות מהרעיון. עכשיו אני משתמשת בספריי לשיער של גליס, satin smooth, שמתגלה כמוצלח ביותר. אבל האמת היא שהדבר שאני הכי אוהבת בו זה שלא צריך ללכלך את הידיים ואחר כך לרוץ למקלחת לשטוף אותן. פשוט מנערים את הספריי, משפריצים על השיער בכמה נקודות אסטרטגיות, וגמרנו.

אגב, אני משתמשת גם בשמפו ששייך לסדרה (מופיע בתמונה). בהתחלה עשיתי את זה כדי ליצור איזה רצף בחומרים שהשיער שלי פוגש, ועכשיו פשוט בגלל שהתכשיר פתוח – בגזרה הזו, לא התגלו ניסים ונפלאות.

את התרסיס, השמפו וגם קונדישנר ומסכה ניתן להשיג בסופרמרקטים וברשתות הפארם.

*

החל מהשבוע ועד ה-26 ביוני, קרן שפילשר מציגה את התערוכה "קרב מגע" (Contact Combat) באורבן גלרי, שבמתחם שוק הפשפשים. הציורים שלה גדולי ממדים, והם עוסקים בחייה, בשאיפות ובכאב, בפחד הבו-זמני מהלא נודע ומהנודע. היא מתבססת על טקסים פולחניים משפחתיים ואישיים, ושואלת אמונות עממיות מחברות שונות במקום ובזמן בכדי לסמל את העצמי.

לציור שהבאתי כאן קוראים "יום הולדת" ובמידה רבה הוא משקף את הקו של שפילשר, שמזכיר לי קצת אמנים אחרים ועדיין מצליח לעורר עניין.

*

סמי וסוסו: אני כבר מזמן לא בענייני שנטי בנטי, וכנראה לעולם לא אחזור להיות פריקית ולישון בשקי שינה, אבל עדיין אני יכולה לראות את הקסם שבתיק susu של המותג Wayuu Taya. העניין הוא שעל התיק הזה צריך לשלם 175 דולר, ורק מהמחשבה כמה תיקים אפשר לקנות באותו סכום בסיני קצת מערערת את החיבה שלי לסוסו הזה.

*

תגידו עליי מה שאתם רוצים, אבל אני החלטתי שלא אכתוב פה על שום חברת בגדי ים שעושה לעצמה יחסי ציבור רק באמצעות ביקיני. אין לי שום עניין לקדם מוצר שלבשתי בפעם האחרונה בגיל 13, ושמתעלם מרוב הנשים באוכלוסיה. אני כן שמחה לפרגן פה למותג קוברה, שמקדם את כל האפשרויות.

בקולקציית קיץ 2011 של קוברה תמצאו בגדי ים עם הדפסי פרחים צבעוניים, קולור בלוק, בוהו שיק, והטרנד הגיאומטרי החביב עליי. בגדי הים השלמים וגזרות הטנקיני מגיעים עם חגורות בטן פנימיות, התומכות ומחמיאות לגוף, ועם בטנות אחוריות המגנות על הלייקרה. טווח המחירים של בגדי הים השלמים: 299-449 שקל.

*

עוד קו בגדי ים שראוי לתשומת לב, למרות שבחרתי פה דגם שאין סיכוי שאלך איתו אי פעם: הקו של המעצבת הדנית חנה בלוך (Hanna Bloch). בהגדרה, הקו שלה משלב בין מודרניות וקור לאלמנטים אוריינטליים, מה שיוצר אקזוטיות מרשימה. הצבעוניות העדינה של קיץ 2011 כוללת גווני Nude ושמנת, לצד סגול לילך, ירוק זוהר, שחור עם נגיעות מטאליות וקורל. מעבר לנועזות, יש לי גם בעיה קלה עם המחירים: מ-1,000 שקל ועד 2,800 שקל. אבל בעולם הפנטזיה, זה לגמרי בגד הים שלי. למי שיכולה גם להגשים: The Brunch, גורדון 17, תל אביב.

*

לא מספיק שיזמינו אותך לחגוג את יום העצמאות של דנמרק, לדוגמה, כדי לסדר על הראש את הסיכה הזו של המותג Miriam Haskell. צריך איזה סטייל אלגנטי כדי להסתובב עם סיכת "פריחת הדובדבנים" עשויה כסף בשיבוץ אבני קריסטל של סברובסקי, בשווי 460 דולר.

*

הולכים על ביצים זוגיות, ובצורה כל כך רומנטית: חברת נאופלם מייבאת את הגאדג'טים למטבח של המותג טרודו (Trudeau). כאן הבאתי את "מבשל הביצה" – שמים ביצה בתוך הכלי, מכניסים למיקרו, והופה, יש עין או חביתה, ללא תוספת של שמן או מרגרינה. מחיר: 50 שקל (ויש גם ביחיד, ב-40 שקל. תמיד דופקים את הבודדים).

*

לקראת חופשת הקיץ הקרובה שלכם, כדאי אולי להתאבזר במזוודות חדשות, כאלו שלא קשה לאתר על המסוע. אלה שבתמונה הן מזוודות מילר החדשות, שמבטיחים כי הן מתרחבות, קלות ועשויות pc. חלקן מגיעות עם שני גלגלים, אבל עדיף יותר לבחור את אלה שמגיעות עם ארבעה גלגלים – אין מה להשוות מבחינת הנוחות בשינוע. יש גם גם הדפסים צבעוניים נוספים, ואפשר לבחור בין דגמים קשיחים לדגמים רגילים שאני קוראת להם ורסטיליים – משנים צורה בהתאם לכמות הבגדים והמתנות שארזתם. את המזוודות אפשר להשיג במשביר לצרכן, בממסי ובעוד כ-50 חנויות ברחבי הארץ.

*

לפני שנה חגגתי יומולדת בחיפה, וכמובן שמייד אחר כך שחררתי כמה פוסטים. באחד מהם הבאתי את ציורי הגרפיטי של האמן המוכשר יואב דסה, שמתייחסים להיסטוריה של שכונת הסלוניקאים. לאחרונה נוספו עוד שני ציורים לצד השני של הבניין בעיר התחתית. אם אתם בסביבה, שווה להציץ ואולי אף להצטלם לידם.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שרון רז  On 3 ביוני 2011 at 0:29

    שולחן הפיקניק המיניאטורי החמוד, מבשל הביצה שנותן פיתרון טוב והגרפיטי בחיפה. בשבילי.

    • galithatan  On 3 ביוני 2011 at 10:23

      שולחן הפיקניק ממש קוסם לי 🙂
      וחיפה אמנם עיר קצת משעממת אבל שכונת הסלוניקאים שווה ביקור נוסטלגי.

  • דפנה לוי  On 3 ביוני 2011 at 7:26

    שני עניינים לי הפעם עם הנבחרים: 1. סם אלדמן – לי להכיר את השם צברתי שני זוגות נעליים שלו, ואני מתמוגגת. לא נעים להודות, אחד מהם מנומר (אני זוכרת את דעתך על הטרנד), אבל באמת סולידי…
    2. מבשל הביצים – גם ביצה בכוס זכוכית רגילה, עם קוביית חמאה זעירה מעליה, יוצאת מהמיקרו אחרי כמה שניות מבושלת ודליקטסית לגמרי.

    • galithatan  On 3 ביוני 2011 at 10:24

      1. יפה שאת זוכרת את דעתי על הטרנד, ואני עדיין לא מבינה איך מנומר יכול להיות סולידי 😉

      2. תודה על העצה, עוד אבדוק את זה. למרות שאת חייבת להודות שהחללית הקטנה חמודה.

להשאיר תגובה

