הנבחרים 15

הדברים שעשו לי את זה החודש:

מאז שיש לי מכונת קפה אני מרגישה הרבה יותר מתקדמת בחיים, כאילו שכל מכשיר חשמלי יכול לפלוש עכשיו למטבח שלי ואני אהיה מבסוטה. בחברת Breville האוסטרלית מציעים מסחטה ובלנדר במכשיר אחד, עם מנוע של 1,500 ואט. איך אומרים היחצנים: "מכשיר חובה בכל בית לאוהבי הדרינק והחיים הטובים". אני אוהבת גם וגם, רק שהמחיר קצת מרתיע אותי. מחיר: 3,000 שקל.

אני לא יודעת אם זה קשור לכך שאנחנו גרים בקומה תשיעית (או עשירית, קשה להחליט כשהבנייה היא על ההר), אבל זרם המים במקלחת לא איי איי איי. ניסינו להחליף ראש, או "מזלף" כמו שקוראים לזה בשפה המקצועית – לא כל כך עזר. אז אם הזרם לא משהו, אולי לפחות שהמזלף יהיה חתיך? בחברת GROHE מציעים מזלפי יד צבעוניים (Rainshower), שזכו בכמה פרסי עיצוב ובצדק. מחיר: 800 שקל.

הנקל שוורצקופף משיקה בישראל את Guard Right, מותג הדאודורנטים האמריקאי לגברים, והבחור שלי הרוויח התנסות. אולי המילה "הרוויח" קצת מוגזמת. אחרי הכל, הוא מאוד אוהב את הספיד סטיק שלו. מצד שני, מציעים לו פורמולה המועשרת במולקולות כסף הידועות בתכונות אנטי בקטריאליות, הנלחמות במקור ריח הגוף ומעניקות הגנה מפני זיעה ורטיבות למשך 48 שעות. לא ייקח את הרול-און? לקח, משתמש, קצת מתגעגע וקצת נהנה. מה שבטוח, בקיץ הדאודורנט החדש יהיה שימושי במיוחד. מחיר: 22 שקל.

לא רק הבחור צ'ופר החודש, אלא גם אני. למרות שאני לגמרי בחורה של ליידי ספיד סטיק (בלי שום קשר לליידי גלובס), החלטתי לנסות את הרול און החדש של גרניה. אומר את האמת: לא היו לי זכרונות טובים מתכשירי רול און, והפעם אני מופתעת לטובה. בגרניה מציעים שלוש סדרות, אני משתמשת ב-Intense Freshness (ירוק), שמגיע בניחוחות רענן ורד תה פרחוני, פרי הדר ועץ ארז.
החברה מבטיחה 48 שעות של הגנה, ותחושה יבשה באופן מיידי. ובכן, אני ממש לא הבחורה שתבדוק את עניין ה-48 שעות, בשבילי 24 מקסימום. עוד מספרים שם שהדאודורנט כולל מינרל מסלע וולקני, שנספג היטב בעור ומותיר אותו עדין ורך למגע. לא ברור לי למה צריך מגע בבית השחי, כמו שלא ברור לי מדוע חשוב לציין שהמינרל הוא "בעל יכול ספיגה מוגברת פי 5 מטלק". טלק זה לא משהו של תינוקות?
בכל מקרה אהבתי את העיצוב של הדאודורנט, שמאפשר להניח אותו הפוך, והוא מוצלח לא פחות מהליידי שלי. מחיר: 25 שקל.

עד שעברתי דירה, יש פריטים במטבח שלא הקדשתי להם אפילו דקה של תשומת לב. רק אחרי המעבר לתל אביב דיברתי עם אימא ושמעתי לראשונה את המושג "ששת" בהקשר של כלי מטבח ולא כהרכב שבו היתה חברה יהודית רביץ. בחברת נאופלם מציעים עכשיו כלי ששת של חברת Silvermark האמריקנית, שהייחוד שלה הוא שהכלים ארגונומיים, מה שמקל על האחיזה. מגיע בשלושה צבעים: אדום, כתום וירוק. מחיר כל פריט בששת: 40 שקל.

נעלי בובה הן לא ממש הקטע שלי, כי הן לבחורות עדינות, אבל אלה של המותג אן קליין תפסו את העין שלי. את קולקציית אביב/קיץ 2011 של המותג מאפיינות ארבע מגמות מרכזיות: חזון המדבר, מטאליות מתוכשטת, מוקסינים וגלדיאטור. לא הצלחתי להחליט אם הזוג הזה שייך למטאליות המתוכשטת או למוקסינים, ואולי בכלל עדיף לתת לו קטגוריה חדשה. "שמים פס", למשל. טווח המחירים של נעלי המותג: 350-650 שקל.

אני קצת מרובעת שחושבת שצעיפים נועדו לחורף, אבל בסימפל לייף מבית סאקס נחושים להוציא אותי מהקיבעון. הצעיף שלהם מגיע בצביעת טאי-דאי (קשירה וצביעה), והוא פנוי לקשר ולקשירות. מחיר: 178 שקל.

ב-Chefgadget מציעים בלייזר מבית Menu, השומר על טמפרטורת היין במשך שעות ארוכות בזכות ג'ל קירור חדשני – שעוטף את הבקבוק בבד תרמי איכותי וחזק. מומלץ להכניס את ג'ל הקירור למקפיא לזמן מה לפני השימוש לחיזוק אפקט הקירור. ואם אתם לא בטוחים שזה עובד, הירגעו – יש שנתיים אחריות. עכשיו רק נותר לבחור בקבוק יין משובח, ולהרשים את האורחים – פעמיים. מחיר: 210 שקל.

תיקים מגניבים, הלא כן? הם שייכים למותג "מדוזה" של גילי רוזין ועדי זינגפר, ששואבות השראה צורנית ואורגנית מהעולם הימי. "יש לנו משיכה לעולם הפנטזיה הזה", הן מסבירות, "ליצורים ולצמחים שבצורניות שלהם יש מורכבות ומסתורין, ובצבעוניות שלהם יש העזה, הומור ושמחה שמאירה את המעמקים. זהו עולם שהצלילה אליו מסעירה את הדמיון". קניתי (את הרעיון). ועכשיו, צוללים קדימה. מחירים: התיק הגדול 490 שקל, ארנק 230 שקל.

מגיל צעיר אני מעדיפה שהבגדים, האקססוריז והתכשיטים שלי לא יהיו דומים לאלה של אחרים. למשל, גם כשכבר קניתי תיק של בנטון, כי לכולם היה, קניתי ורוד זוהר – מה שלאף אחד לא היה. כמובן שזה היה בולט יותר מדי בשביל האופי שלי ונפטרתי ממנו די מהר. עכשיו יש התלבטות: מצד אחד, התכשיטנית איה עזריאלנט מציעה סט שמוצא חן בעיניי – שרשרת ועגילי כסף ואבני קריסטל של סוורובסקי ועגילים במחיר של 400 שקל בלבד. מצד שני, אני חוששת ששוב הזול יעלה לי ביוקר, כלומר בדיוק כמו התיק של בנטון, הסט הזה ישמש אותי פעמים מעטות בלבד. סיכויים גבוהים שלא יהיה מפגש, אבל מי שהייחודיות מעניינת אותה פחות מהיופי – תיהנה מאוד.

מאז הפעלתה של מכונת האספרסו, חיינו השתנו. אמנם יש ריבים מי יכין, והמכונה שלנו לא מספיק משוכללת ואינה עובדת עם קפסולות, אבל הביקורים בחנויות הקפה השונות מלהיבים תמיד. ב"יש מיין" מציעים לנו להתקדם ולרכוש את DIVA, מכונת הקפה של המותג האיטלקי Bugatti (שם שמוכר יותר מתחום הרכב). מדובר במכונת קפה חצי אוטומטית שמתאימה לפודים ולקפה טחון. מגיעה באדום וגם בכסף. מחיר מבצע לחג הפסח: 2,500 שקל במקום 4,000 שקל.
לשם השוואה: בבריטניה, המחיר הוא 3,150 שקל, ויש מגוון רחב יותר של צבעים.

מתוק לי, מתוק לי: במקס ברנר מציעים פקאן סיני עטוף בנוגט ואבקת קקאו כהה. אריזה של 80 גרם עולה 36 שקל.

האם אתם משתמשים בטיימר? אני משתמשת במכשיר הסלולרי בדרך כלל, אבל חייבת להודות שהטיימרים החמודים האלה שנמכרים בקוק סטור מאוד קורצים לי וישתלבו היטב במטבח שלי (אה, כן, וגם יש לי יומולדת בשבוע הבא). הטיימרים, בצורת קאפקייקס, טובים לחישוב זמן של עד 55 דקות. בין העיצובים בסדרה אפשר למצוא נעלי עקב, גלידה, חיפושיות, המבורגר, מצפן, כתר ועוד. הטיימרים עשויים מפלסטיק ומעוצבים בעבודת יד, במהדורה חד פעמית. מחיר: 40 שקל.

יום אחד אני אהיה בחורה ענוגה. תהיה לי מניפה כמו זו של אמארו, ואני אנעל את סנדלי העקבים של SPRING, שמשיקה בימים אלה את קולקציית אביב-קיץ 2011. הקטע היפה הוא שבספרינג מכנים סנדלים כאלה "לוק מאסיבי", כי יש להן עקבים גבוהים. למישהו יש רעיון איזה שמלה תלך טוב עם הפרחים? מחיר: 249 שקל.

היום כבר לא מתים מאהבה, והיום כבר לא מסתובבים עם מניפה, ובכל זאת מצא חן בעיניי האביזר העדין הזה שעיצבה עירית גופר ששון למותג התכשיטים שלה, AMARO. המניפה מצופה בזהב ומעוטרת בגבעולים ועלים המשובצים באבנים בגוונים שונים. והנה אנחנו מגיעים לבעיה – המחיר. 4,900 שקל. נדמה לי שאם אפשר היה לקבל את הפריט בהשאלה לערב או שניים, היה לו ביקוש גדול.

מכונת המילקשייק של Breville פשוט עשתה לי חשק. נקודה. גוף הנירוסטה איכותי, המנוע עוצמתי וכוס העמידה מצוינת לשייקים. המחיר? 242 שקל.

****

צילומים: מוטי פישביין, אפרת אשל, טל טרי, עומר מסינגר, דן לב

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דפנה לוי  On 1 באפריל 2011 at 7:26

    הטיימרים ממש חמודים, אבל מתי בפעם האחרונה יצא לך להשתמש בטיימר?

    • galithatan  On 1 באפריל 2011 at 11:23

      עם זיכרון כמו שלי חייבים טיימר – אחרת האוכל נשרף.
      העניין הוא שלרוב אני משתמשת בשעון של המכשיר הסלולרי, ושהייתי שמחה להחליף אותו במשהו יותר ידידותי.

  • דפנה לוי  On 1 באפריל 2011 at 16:59

    אף פעם לא שמתי טיימר כשהכנתי סנדביץ', והוא אף פעם לא נשרף לי…

  • גלי  On 3 באפריל 2011 at 19:21

    אוי, הראשי מקלחת האלה מטריפים (הנה משפט שמעולם לא חשבתי שאכתוב…) איפה את מוצאת את כל הדברים האלה? המכונת מילקשייק גם עושה חשק, והדאודורנטים- כל דבר שיגרום לגבר הישראלי להזיע פחות הוא מבורך. מניסיון כואב היום באוטובוס /-:

    • galithatan  On 4 באפריל 2011 at 0:10

      כן כן מי חלם שנתלהב מראשי מקלחת.

      בכל מקרה, תנחומיי על מקרה האוטובוס. ממחר חורף, ליומיים לפחות.

  • ניצן  On 5 באפריל 2011 at 13:53

    ואת תשומת ליבי משכו בעיקר השוקולדים של מקס ברנר, שמעמידים אותי בדילמה מוסרית רצינית לגבי הדיאטה שלי שעד כה הולכת מצוין, תודה. לגבי ההזעה, בדקנו כבר את רייט גארד, הוא אכן מתגלה כדאודורנט יעיל ביותר. חבל שלגבר הישראלי הממוצע דאודורנט בכלל הוא בגדר המלצה. מה שאנחנו צריכות פה זה יותר מטרוסקסואלים

  • ורה  On 6 באפריל 2011 at 20:13

    לא פלא של-15 הנבחרים נכנסו גם דאודורנטים… כנראה שהולך להיות קיץ קשה באופן קיצוני אז כדאי באמת להיות מוכנים…

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 15 ביוני 2011 at 10:05

    הווו סוף סוף מישהו מעריך את הGuard Rightףאחלה דאודורנט!!!

כתיבת תגובה

