הנמרים טרפו את אילת

מכירים את הסרט "מבצע סבתא"? שמעתם שסבתא חיה מתה? אז אותי לא תמצאו לא חיה ולא מתה עם פריט מנומר כלשהו. לא משנה מה קורה, וכל עוד זה אפשרי, אני מהטרנד הלוהט כמו יום חורף באילת – מתרחקת.

להתעלם מהטרנד, זה כבר יותר קשה. הוא מתנפל עלייך בכל חנות ובכל דוכן. אם את לא נותנת לו להיכנס מהדלת, הוא מציץ מהחלון, ואם לא מהחלון הוא מחפש מרפסת או מזגן, ואז מתנפל. טורף כל חלקה טובה. במיוחד באילת, עיר השופינג הנצחית. כל מותג וכל דוכניסט, לכולם – בלי הבדל דת גזע ומין – יש משהו מנומר להציע לך. אגב, גם בגיליון פברואר של ווג (או אל, לכי תבדילי ביניהם) יש הפקה מנומרת. ללמדנו שזה לא ייגמר בחורף, גם האביב יישאר נחלתה של משפחת החתולים הגדולים.

את הישראליות שנכנעו למנומר לא צלמתי מפאת הביישנות, אבל את מה שהלך בחנויות הנצחתי גם הנצחתי, במצלמת הטלפון הסלולרי:

(לא קשור וגם לא הספקתי להנציח כי זה היה בנסיעה: גרפיטי ענק לא רחוק משדה התעופה של אילת, "מסתננים החוצה". אם לא הייתי חוששת שזה ייתפס כקלות דעת, הייתי מצמידה את הגרפיטי לכל המנומרים למיניהם. אבל במציאות הנוכחית, מדובר בגרפיטי של כאב המחכה לפתרון אמיתי ולא זמני)

יאללה, לחברבורות:

1

*

2

*

3

*

4

*

5

*

6

מגפיים אלה נועדו להליכה, אם לשפוט על פי הנשים בטיילת אילת

*

7

*

8

*

9

*

10

*

11

*

12

*

13

*

14

*

15

*

16

*

17

*

18

צעיפים ב-30 שקל

*

19

צעיפים יותר זולים

*

20

יאללה, אורזים ונוסעים מכאן, שלא יראו אותנו עם כל המנומר הזה, איזה פדיחות.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שלומית  On 24 בינואר 2011 at 7:08

    אכן, מראות קשים.

    בוורשה המנומר היה עדין חייכני וצבעוני.

    (הצעיף שלי הוא בגווני אפור – סגול)

    • galithatan  On 24 בינואר 2011 at 10:03

      גם לוורשה המנומר הגיע??

      מנומר בגוונים אכן הולך חזק, אבל פה השתדלתי להתמקד בדבר האמיתי, אם נקרא לזה ככה 🙂

  • דפנה לוי  On 24 בינואר 2011 at 8:52

    בבת אחת זה מבהיל אבל אני יכולה להבין את המשיכה. חתולים הם אחרי הכול נזר הבריאה…

    • galithatan  On 24 בינואר 2011 at 10:03

      מסכימה לגמרי עם התובנה לגבי חתולים 🙂 ומבחינתי, כל המשפחה בפנים.

  • shlomiyosef  On 24 בינואר 2011 at 10:34

    ללא ספק
    המנומרים עוקבים אחרייך
    היזהרי!!!

    • galithatan  On 25 בינואר 2011 at 13:49

      עוקבים אחריי רק בחופשות כנראה. כי במערכת אני לא ממש נתקלת בזה. לשמחתי! ורק שאני לא פותחת פה עכשיו…

  • ענבלול תעלול  On 24 בינואר 2011 at 17:22

    היי… זה לא פייר, מה עם השרשרת שהפצרתי בך להוסיף?………………………..

  • צמח בר  On 25 בינואר 2011 at 12:13

    טו מאטצ' לגמרי, אבל אני מכירה מישהי, לא מהצעירות דווקא, שתרייר על התמונות (לא רציתי להשתמש בביטוי יותר בוטה)….

    • galithatan  On 25 בינואר 2011 at 12:32

      אולי תטרוף את התמונות?

      בקצב הזה יהיה פוסט שלישי, עם כל הסלבס שעוזרים להחדיר את הטרנד המאוס. דוגמה: התוכנית הראשונה לעונה של אמריקן איידול, ג'ניפר לופז עם נעליים מנומרות.

      • צמח בר  On 25 בינואר 2011 at 12:54

        לטרוף זה לא מילה בוטה בעיניי. חשבתי לכיוון אחר לחלוטין. אני מעט מנומסת בביקורי הראשון כאן.
        שילוב של פריט אקססורי קטן אחד ויחיד (דגש על הקטן!) עוד איכשהו מתקבל על הדעת, לפחות אצלי.
        אבל האישה ההיא שאני מדברת עליה, פתחה לי יום אחד את הדלת בטייטס וחולצה מנומרים (ואפילו לא תואמים!) איזה זעזוע! והיא עוד הודתה שאלו פריטים אהובים עליה במיוחד למראה פניי ההמומות.
        אני מודה שאתמול גיליתי אצל אמא שלי כובע, צעיף ותיק מנומרים. אימצתי לעצמי את הצעיף והכובע, בידיעה שבטח לא יהיה לי ה"אומץ" להוסיף ולו אחד מהם למלתחה הנלבשת שלי, אבל שיהיה בארון (אני חושבת שקניתי אותם פעם לאיזו מסיבת פורים מנומרת)

        יש מה לראות באמריקן איידול בלי סיימון ובלי פאולה?

        • galithatan  On 25 בינואר 2011 at 13:48

          הייתי חוטפת זעזוע מוח לו הייתי נתקלת בסיטואציה שתיארת…. גם פריט אחד, אני מודה, זה יותר מדי בשבילי.

          בעניין אמריקן איידול – הפעמים היחידות שראיתי את זה היו כשהייתי בניו יורק (משדרים פעמיים בשבוע, אז בסה"כ ראיתי 4 תוכניות). לאור הירידה הלא משמעותית ברייטינג של תוכנית הפתיחה, אני מניחה שזה לא באמת משנה מי השופטים. זה לא כאילו הדיחו את גל אוחובסקי או משו! 😉

  • גני  On 25 בינואר 2011 at 12:57

    טוב, זה כל-כך מזעזע שזה כמעט יפה. צמח בר צודקת לגמרי – במינון נכון זה מתקבל על הדעת. יותר מזה – אסון.

    • galithatan  On 25 בינואר 2011 at 13:46

      "מעט יפה" זו ממש מחמאה ענקית לטרנד הזה.
      שום מינון לא ישכנע אותי שזה טוב 🙂

כתיבת תגובה

