הנבחרים 11 – פיצ'יפקס להמונים

תסלחו לי שאני עושה עליכם ניסויים, אבל החלטתי לבדוק מה קורה כשתוכנת הפוטושופ פוגשת במילים. אז הפעם ההגשה שונה, אבל התוכן בעל אופי דומה לזה של הפוסטים הקודמים בפרויקט "הנבחרים" – המלצות על דברים שמוצאים חן בעיניי ושווים בדיקה או רכישה או ביקור.

בפעם הבאה, כלומר זה תלוי בתגובות, אני אנסה גם את תחום המזון. למשל – חמאת העיזים של "משק צוריאל" היא פשוט מצוינת, במיוחד בימים של מחסור של חמאה, והיא עולה פחות מחמישה שקלים. גם המרקים החדשים של קנור (במיוחד הפטריות) הם אופציה טובה ומחממת, שעוזרת לפנטז כאילו יש כאן חורף.

זהו, עכשיו, לנבחרים 11:

**

**

**

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עידית פארן  On 24 בנובמבר 2010 at 7:47

    טוב, קוקשי…כשגרתי ביפן, אז גם אחות שלי גרה שם והיה לה אוסף
    ולפעמים היינו מסתובבות ביחד ובוחרות לה עוד אחד
    באמת אני צריכה לשאול אותה מה עם האוסף הזה
    יש קוקשי גדולות שבפנים יש דף מגולגל, שאפשר לכתוב עליו ולגלגל חזרה ולהכניס אותו פנימה…

    • galithatan  On 24 בנובמבר 2010 at 10:07

      קוקשי עם דף בפנים זה מגניב.
      מגניב גם שלאחותך היה אוסף, אבל למה לך לא היה? 😉
      (שאלה פולנית עם זווית אנתרופולוגית)

      • עידית פארן  On 24 בנובמבר 2010 at 20:58

        הו!
        שאלה מצויינת
        כי אני אוספת רק שוקולדים ספרים ומחברות מיוחדות (אני מקווה שהאנשים הנכונים קוראים את זה)

        לא יודעת, אין תשובה נכונה שתעניק לי 100 על השאלה הזאת, אבל כן יש לי אוסף של בדים יפנים (מדהימים, עם הדפסים בצבעים כהים ועליזים) ששוכבים מקופלים אחד על השני ומסתכלים עלי באימרות מאשימות (על זה שאני לא עושה איתם יותר מדי…)

  • מאיר פינטו  On 24 בנובמבר 2010 at 7:47

    חמאת העיזים של משק צוריאל היא באמת מצויינת.
    אלא, שקיים מחסור גם בחמאה זו.
    מדונה היא התשובה הנשית לדוראיין גריי.
    לפני כמה שנים חרשתי את יפן ולמדתי הרבה מאוד על המקום המופלא הזה, ואני חייב להודות שלא הכרתי את בובות העץ האלו.

    • galithatan  On 24 בנובמבר 2010 at 10:12

      בחצי חינם ראשל"צ עדיין יש את החמאה של משק צוריאל… רק השבוע קניתי.

      ובעניין יפן, ראה תגובתה של עידית.

  • רוני  On 24 בנובמבר 2010 at 7:49

    העיצוב עושה את זה יותר כיפי, ללא ספק. הירוק הבהיר בהיר מדי וקדה לקרוא את מה שכתוב עליו בחלק מהמסכים.
    ועד עכשיו לא הבנתי למה המחזיק-תיק טוב ואיך הוא עובד.

    • galithatan  On 24 בנובמבר 2010 at 10:14

      תודה על התגובה העניינית בקשר לעיצוב.
      אחת הבעיות של הסגנון החדש היא שככה לא יוכלו להגיע אליי ממנועי חיפוש, כי טקסט-תמונה לא מפוענח כטקסט. פה רואים את הירוק בסדר, אבל אקח לתשומת ליבי שצריך כהה יותר או פונט שחור.

      מחזיק התיק – סביב העיגול יש וו מתכת שנפתח, ונתלה על השולחן מצדו האחד, והתיק שלך תלוי על צידו השני.

  • yaelisrael  On 24 בנובמבר 2010 at 10:29

    אני חייבת את הנעליים האלה, הכסופות. הרסת אותי איתן.

    • galithatan  On 24 בנובמבר 2010 at 10:57

      הן אכן הורסות, אבל גם יכולות להרוס את הבריאות – ראית איזה גובה??? 🙂

  • רוני  On 24 בנובמבר 2010 at 14:52

    נראה שאני לא קהל היעד למחזיק התיק 🙂
    בעניין הטקסט וגוגל, זה הרגע להתחיל לעבוד עם תגיות.

  • דפנה לוי  On 25 בנובמבר 2010 at 6:21

    הדאונסייד היחיד זה שהאייפון לא מוכן להראות את הקטעים המעוצבים אז חייבים לחכות להגיע מחשב נייח כדי לקרוא את הפוסט…

    • galithatan  On 25 בנובמבר 2010 at 9:58

      יש גם אופציה להסתובב עם לפטופ (לא בשביל הפוסטים שלי כמובן, אלא סתם ככה בחיים 😉 )

  • שחר שילוח  On 27 בנובמבר 2010 at 23:07

    מה זה מחזיקי תיקים? (הם חמודים אבל לא ברור לי מה עושים איתם)הכי אהבתי את קוקשי ומדונה היא פשוט אישה סנתטית, מוצר נטול נשמה.

    • galithatan  On 28 בנובמבר 2010 at 14:06

      ראי תשובתי לרוני. בגדול – אמצעי שעוזר לך למצוא מקום לתיק גם כשאין מקום, ולא בא לך לשים על הרצפה.

      קוקשי בהחלט מסתמנות כלהיט.

להשאיר תגובה

