סוכריות צבעוניות לעידית

לפני כחודשיים הצגתי כאן את דירוג 10 המכוניות המעוצבות ביותר על כבישי ישראל.

מספר הכניסות היה נאה ביותר, גם התגובות לא איחרו לבוא, ואחת מהן היתה של עידית פארן שכתבה "בארץ, לבן, כסוף, מטאלי שולט, והאדומים ירוקים כחולים (שחורים) הם כמו סוכריות לקישוט". אני טענתי בתגובה ששמתי לב ש"בשנים האחרונות יש יותר סוכריות על הכביש, אם כי עדיין קשה להתחרות במטאלי". בתגובה נוספת, עידית חידדה: "מלמעלה הכל נראה כמו שרשרת אחת ארוכה ארוכה עם המון חרוזים לבנים כסופים, מאטליים חסרי גוון כמעט, וכמה סוכריות צבעוניות באמצע, לא ממש הרבה, פה ושם שזורות".

בעקבות אותו דו-שיח וירטואלי החלטתי לקחתי את הדברים צעד אחד קדימה, ולהוכיח שהכביש יותר צבעוני מהנטען. יחד עם בן הזוג תיעדתי את המכוניות הצבעוניות על כבישי ישראל – ותאמינו לי: הן באמת רבות. יש מספיק אנשים חובבי צבעוניות בארצנו, הם מקשטים את חיינו, אבל רוב הזמן אנחנו פשוט לא שמים לב. עוד נקודת צבע בעוד נקודה בחיים.

אבל כשמקבלים אותן במרוכז, את הסוכריות הצבעוניות הללו, הן לגמרי מתוקות:

(התמונות צולמו בתל אביב, ירושלים, נתניה, הרצליה, ראשון לציון, קרית שמונה ובכבישי ישראל. נצפו על הכביש בזמן נסיעה ולכן לא תועדו: שלוש מכוניות בצבע זהב. כנראה טרנד חדש. ועוד משהו: שימו לב שבמודעות של איקאה בחרו בשתי מכוניות צבעוניות. כך גם בהשקת המכונית החדשה של בטר פלייס)

 

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שלומית  On 11 בינואר 2010 at 1:13

    פעם הבאה שאת בירושלים את מוזמנת לקפה. תזכרי

  • עידית פארן  On 11 בינואר 2010 at 7:13

    זאת לא נחשבת "תגובה"
    זאת קריאת התפעלות
    כי הגוונים (זה נשמע מהפה שלי…אוי)
    כל כך…יפים
    אני כבר רואה אותי מתחננת לקבל ממך את התמונות המקוריות
    גם איך שסידרת את זה מלמעלה למטה
    הירוק הזה….

    זה לא שזה מקסים…זה שהחיוך לא נמחק לי מהפנים….

  • שלומי  On 11 בינואר 2010 at 9:42

    גלית גלית
    זו ממש תגלית
    ממש מרשים
    ממש מקסים

    אני הולך על הסגול
    עכשיו אני מבין מדוע לא היה לך זמן……

  • אסתי  On 11 בינואר 2010 at 10:09

    תראה איזה יופי הכחול

  • אסתי  On 11 בינואר 2010 at 10:18

    כשקניתי לפני שנתיים את הפולו החדשה שלי, נורא התלבטתי כי מה שרציתי זו פולו אדומה. זה מה שרציתי.
    אבל בהיכרותי את העם שאוהב לסרוט דווקא את המכונית שלי, אזי הזמנתי כחולה ואחרי זה צלצלתי וביקשתי להחליף לאדומה ואז חזרתי לכחולה.
    בסוף הגיעה היפיפיה הזאת:

    שנראית גם ככה:

    שלא לדבר על ככה:

    אבל האמת שהיא כבר לא נראית ככה:

    כי בעזרתם האדיבה של כל הנבלות שבאים לחנות ברחוב שלי, שלא לדבר על כל הפוסטמות הבלונדיניות עם הג'יפ פולקסווגן או ב.מ.וו. שבאות לעשות שופינג בכיכר המדינה ומשאירות את חותמן על מכוניתי כשהן שמות את הקופסה של מאות אלפי הדולרים (שמי שמחזיק אותן נתן להן רק לא לימד אותן לנהוג) בכל מקום שהן יכולות לא חשוב אם יש שם מכונית במקרה, למה לא לסרוט ולהכנס בבום ולדפוק איזו כנף (של הפולו הכחולה והיפיפיה שלי)

    בבקיצור גלית, למה לא תוסיפי את הכחולה שלי לחברותיה המחכות בפוסט?

  • שרון רז  On 11 בינואר 2010 at 10:45

    אני לא השתכנעתי, למרות ההשקעה, וכל הכבוד לך
    רוב הצבעים כאן הם דהויים מטאליים כאלו, לא חזקים בכלל, להוציא אולי דוגמא אחת של כתום, אחת של אדום ואחת של צהוב
    המכוניות של היום על גווניהן אינן צבועות בצבעים נחושים כמו פעם ויש גם צבעים שנעלמו לגמרי- למשל חום, ממש חום

  • גלית חתן  On 11 בינואר 2010 at 11:45

    שלומית – תודה תודה. וכשיגיעו בקרוב שני פוסטים על ירושלים, תדעי שהם מלפני ההזמנה 😉

    עידית – ההתרגשות הדדית. איזה כיף!

    שלומי – סגול דווקא הולם אותך

    אסתי – הזדהיתי עם תחושת הפגיעה במכונית, והמחשבות על הנשים שמוציאות לנו שם רע. את התמונות אראה רק בבית כי המחשב של גלובס סיווג אותן כחומר שלא עובר את חומת האבטחה שלו.
    ובעניין הצילומים – כנראה זה ממש במקרה שלא תפסתי את שלך, אולי בפוסט ב'

    שרון – אני לא מבינה במה לא השתכנעת. הרי כל המכוניות הדהויות היו פעם חדשות. או שהמצלמה של הסלולרי עשתה עבודה גרועה לפעמים, כי לא תמיד אני עם המצלמה הטוב. ושתדע – היתה התלבטות אם להכניס רק את המכוניות הצבעוניות ה"יפות", אבל החלטתי להכניס את כולן כמעט כי זו הצבעוניות של החיים, אז למה לרמות

  • אביבה  On 11 בינואר 2010 at 12:19

    תהרגי אותי, לא מבינה. כל המכוניות בעולם נראות לי אותו הדבר, וכולן קופסאות מכוערות עם המון פלסטיק בפנים. ירוק, אדום, מה זה משנה. יוצאי הדופן היחידים הם מודל חיפושית החדש, ומכוניות אמריקאיות עם גג נפתח ומבנה אווירו דינמי.

  • גלית חתן  On 11 בינואר 2010 at 13:23

    את לא עוכרת שמחות בכלל, אולי קצת את השמחה שלך, כלומר היה נחמד אם היית יכולה ליהנות מזה, אבל לא חייבים.

    אגב, יש פה את החיפושית החדשה, בירוקים
    ומכוניות עם גג נפתח אני ממש לא סובלת

    אגב בשביל הדאחקה חשבתי לעשות פוסט שלישי – פוסט פנסים אחוריים, גם שם משקיעים מאוד בעיצוב, אבל ירדתי מזה

  • ח ל י  On 11 בינואר 2010 at 14:57

    Wow Wow Wow

    מעולם לא הייתה ל מכונית לא כסופה, בג'ית או שחורה –

    לרגע הייתי רוצה לצאת מהבית ולראות את הגולף שלי לוהטת באדום, בגללך 🙂

  • איתמר  On 11 בינואר 2010 at 16:39

    לי אין מכונית, ואני לא נוהג כבר שנים, אבל התצרף שיצרת הדליק אותי

  • גלית חתן  On 11 בינואר 2010 at 17:18

    שמחה שנהניתם.
    חלי – מכונית אדומה? לא חושבת שהייתי עומדת בזה. אני קצת בוקית בעניינים האלה.
    איתמר – שמחה שהתצרף הדליק אותך. אם היית יכול לבחור, במה היית בוחר?

  • שרון רז  On 12 בינואר 2010 at 11:10

    לא, לא המצלמה שלך, זה לא קשור בך חלילה, אני מתכוון שהצבעים של היום, המטאליים גורמים לכל הצבעים להיראות לא ממוקדים, חלשים, לא משכנעים, אלו לא הצבעים החזקים והברורים של פעם אלא גוונים לא ברורים בגלל העניין המטאלי, בד"כ

  • אביבה  On 12 בינואר 2010 at 20:25

    את מתכוונת שאני ממש אהנה? ואפסיק לסבול? אז ממה יישאר לי ליהנות?

    אגב, לא ענית לי על השאלה לגבי הקומקום החשמלי…

  • עידית פארן  On 14 בינואר 2010 at 10:42

    שלי
    ושתינו בחרנו את הצבעים הכי….מתוקים
    נו, גלית
    לעוד המון אנשים אני אראה את הפוסט הזה ואחייך כל כך בשמחה!!

  • גלית חתן  On 14 בינואר 2010 at 11:00

    היום לא התאפקתי וצלמתי בסלולרי עוד מכונית ירוקה מהממת, צבע חזק כמו המכונית הכתומה. זה פשוט ממכר

  • עידית פארן  On 25 בינואר 2010 at 1:43

    אז תחכי עונה
    הצבעים מתחלפים
    ותראי גם שזה מתאים לצבעים של הבגדים…

כתיבת תגובה

