דברים שקורים בפברואר

למרות שאלה לא זמנים להתפרעות בקניונים ובחנויות, אני רוצה לפצוח פה במסורת חדשה: קניות שכדאי לעשות בחודש מסוים, מקומות לבקר בהם וכן הלאה. אני מקווה למצוא כמה שיותר דברים שווים בכל חודש, ולהשתכלל עם הזמן.

אמנם חג האוהבים חלף עבר לו, אבל יש עוד דברים שאפשר ליהנות מהם וחבל לוותר עליהם בחודש פברואר:
 

אופנה

בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר מציע רק החודש שירות Personal shopper ללא תשלום, בשיתוף עם מגמת סטיילינג של לימודי החוץ בשנקר. התירוץ: לרגל יום המשפחה, הסטייליסט ילווה את הגבר במהלך הקניות ויסייע לו למצוא את המתנה המושלמת עבור האישה. לאישה יעזור הסטייליסט להתאים בגדים למבנה הגוף, לשדרג את ההופעה עם אביזרים מתאימים, ולהתאים צבעים וגזרות. ומה עם הגבר? משפחה משפחה, אבל המבצע הזה לא בשבילו.

ביקרתי בבוטיק המעצבים פעם אחת. זה לא ממש בוטיק, אלא רחבה שוממת ומיותרת שקיבלה חיים בזכות דוכנים ומעמדי תליית בגדים. את התיק הנוכחי שלי קניתי שם, ומדובר באחת הרכישות הטובות שלי בשנים האחרונות. צריך לבוא עם סבלנות, ואז אפשר למצוא שם יופי של דברים. אם באים בלי סבלנות, ובכן, בשביל זה יש עכשיו את מבצע הפרסונל שופר – שאני מפרגנת לו בזכות הסחורה.

אפשר לפרגן גם למטרה מאחורי שיתוף הפעולה: קידום אופנה צעירה. הסטודנטים והמעצבים ישתפו פעולה בקטלוגים, ובפרויקט הגמר בקורס סטיילינג. בחודש מרץ תעלה בבוטיק המעצבים תערוכה של בוגרי הקורס.

שעות פתיחה: חמישי 16:00-21:00, שישי 10:00-16:00. מיקום: קומה 0, ליד הסופר פארם.
 

אמנות

בגלריית קארן גולדן, אחת הגלריות האהובות עליי בניו יורק, מציגים עד ה-21 בחודש עבודות של ריצ'רד קליין – שעושה עם הזכוכית כל מה שבא לו. למעשה מדובר בתערוכה משותפת עם אמנית נוספת, וקליין מציג בה ארבע עבודות המייצגות אלמנטים המאפיינים בעיניו את החברה האמריקאית: דגל ארה"ב, לב תיבת דואר ועגלת סופר.

כתובת: 539 West 23rd Street, מנהטן.

 

 

Two trains

 

 

Black Friday

 

 

Blown

 

מטבח

ברשת קוק סטור מציעים החודש 20% על תבניות אפייה מסיליקון. יש כאלה שחושבים שהחיים הטובים זה ליהנות מהאפייה במטבח, ויש כאלה שחושבים שמדובר בקנייה בקונדיטוריה השכונתית. באופן אישי אני מעדיפה עוגות של אימא, ונדמה לי שמאז הילדות אף אחד לא אפה לי עוגה עם צורה.

אינטרנט: http://www.cookstore.co.il/category/patise

 

שתייה

 

 

חברת אינטרפרק קפה, שאולם התצוגה שלה נמצא במושב נורדיה (מושב הידוע בעיקר בזכות קייטנות קיץ לילדים), מציעה החודש מכונת קפה מסוג אוסקר פלוס מטחנת גרניטה בהנחה של 700 שקל ממחיר המחירון, שעומד על כ-7,000 שקל.

המכונה, מבית חברת Nuova Simonelli האמריקנית, מגיעה עם ראש טרמוסיפוני (נשמע מפוצץ, אבל לפי מה שמצאתי בסה"כ פועל על העיקרון שנוזל חם שואף לעלות ונוזל קר שואף לרדת) ודוד בטכנולוגית HX (מאפשרת הכנת קפה והקצפה בו זמנית). באינטרפרק מבטיחים 12 חודשי אחריות.

אינטרנט: http://www.interpreq.co.il/product.asp?productid=72

אבל האמת היא שאם אתם מבינים ואוהבים קפה, ל-Nuova Simonelli יש מכונות הרבה יותר יוקרתיות ומיוחדות, שיכולות להכין שלוש כוסות שונות בו-זמנית ולהגיע למחיר של 18 אלף דולר.

תרשו לי להציג לכם את Master Coffee, שעולה "רק" 10,600 דולר:
 

 

יכול להיות שהייתי צריכה להמליץ פה גם על מטריות, לרגל הסופ"ש החורפי המתרגש עלינו, אבל אני קצת ספקטית לגבי מידת השימושיות והרלבנטיות של האביזר המקסים הזה – ולא בגלל הרוח.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שרון רז  On 20 בפברואר 2009 at 10:00

    לא יודע אם רק לי זה עלה בראש אבל הבלאק פריידיי הזה, הכדור השחור של הרמקולים או מה שזה לא או כן, הזכיר לי מיידית את ה"כדור" שצה"ל הציג השבוע, כדור טניס כזה שחור, כדור שמגלגלים אותו ברחוב או לתוך בניין ונותן זוית של 360 מעלות על מה שהחייל מאחור עדיין לא רואה ועכשיו כן, למשל אם הבית ממולכד או לא וכ"ו, יש לו חורים כאלה עם מצלמות בפנים, לוחמת היי טק כזו, מעוצבת

  • אסתי  On 20 בפברואר 2009 at 21:37

    מדליק ורשמתי לעצמי את בוטיק המעצבים שאגיע בהזדמנות הקרובה לפקוד אותו.
    רק למה זה קשור לחודש פברואר? את זה לא ממש הבנתי.

    אגב, הייתי ממליצה לך להמליץ לנו על מקום ללימוד ריקוד הואלס לקראת הזכיה/אי הזכיה ביום א'

  • גלית חתן  On 21 בפברואר 2009 at 11:37

    זה היופי באמנות – כל אחד יכול למצוא בה מה שהוא רוצה. גם אם האסוציאציה היא מלחמתית… ואל דאגה, לא נראה לי שיהיה פה פוסט על לוחמה מעוצבת 🙂

  • גלית חתן  On 21 בפברואר 2009 at 11:41

    הבוטיק אמנם קיים כל השנה, אבל מבצע הפרסונל שופר כמו שכתבתי הוא לכבוד יום המשפחה, ולכן נמשך רק במהלך חודש פברואר.

    בעניין הוואלס, ההמלצה הטובה ביותר היא להתאמן בהחזקת אצבעות תוך כדי שינה (כי בואי נודה על האמת, רק מעטים יקומו באמצע הלילה כדי לראות את זה בלייב)

להשאיר תגובה

